USA

USA

KBC New York helpt Europese bedrijven met hun bankzaken in de VS en ondersteunt Noord-Amerikaanse bedrijven die opportuniteiten nastreven in België en in Centraal- en Oost-Europa.

  • Gespecialiseerd in internationaal cashmanagement
    Transparante en vaste prijzen. Internationaal nivelleringssysteem voor de VS en EU.
  • Snelle en efficiënte KYC-procedures
    We kennen je onderneming en gebruiken informatie die al beschikbaar is in de KBC-groep.
  • Specifieke financieringsproducten
    KBC Commercial Finance is ook actief in de VS.
  • Financiering van overnames in de VS
    Geen regelgeving inzake financial assistance. Maak ook gebruik van belastingconsolidatie.

KBC beschikt over het internationale netwerk, de middelen en de expertise om zijn klanten oplossingen met een toegevoegde waarde aan te bieden.

Dit is een KBC Commercial Banking-kantoor dat diensten verleent aan bedrijven.
Ben je een privépersoon? Ga naar onze website voor particulieren.

Ruim productaanbod

Financieringsoplossing

  • Doorlopende kredietopening
  • Termijnkrediet
  • Onder nul gaan
  • Leasing
  • Commercial Finance

Trade Finance

  • Standby kredietbrieven
  • Financiering van bevoorradingsketen en vorderingen

Kasbeheer

  • Termijndeposito's
  • Nachtelijke overboeking beleggingsrekening
  • Nivelleringsrekening

Cash Management (KBC Reach)

  • Lockbox en deponeren van cheques op afstand
  • Geautomatiseerde vereffeningsinstelling
  • Binnenlandse en grensoverschrijdende verrichtingen en verrichtingen in andere munten

Hoe kun je ons bereiken?

Onze gespecialiseerde klantenservice is ideaal gelegen in Manhattan. Je kunt ons rechtstreeks bereiken per telefoon +1 212-541-0787 of e-mail kbcusa.cst@kbc.be.

1177 Avenue of the Americas
New York
NY 10036
  • KBC USA
    Bedrijvencentrum
    1177 Avenue of the Americas
    New York
    NY 10036
    T. +1 212-541-0600
    kbcusa.cst@kbc.be

Suggesties of klachten? We werken tot het werkt!

Je verwacht van ons een topservice, en gelijk heb je! We horen graag dat je tevreden bent, maar we willen het ook graag weten als dat niet zo is. Daarom vragen we je om je suggesties en klachten met ons te delen, zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren.

Waar kun je terecht met je suggestie of klacht?

Bij een medewerker van je bankkantoor

Neem contact op met KBC Bank NV, New York Branch om je suggestie of klacht in te dienen.
kbcusa.cst@kbc.be


Bij KBC-Klachtenmanagement
Dien je je suggestie of klacht liever niet in bij je kantoor of ben je ontevreden over de oplossing die ze je hebben aangeboden? Neem dan contact op met KBC-Klachtenmanagement.

    KBC Klachtenmanagement
    1177 Avenue of the Americas, 39th Floor
    New York, New York 10036
    Telefoon: 212-541-0600
    E-mail kbcusa.complaints@kbc.be

KBC NY heeft de gedragscodes voor klachtenmanagement in banken onderschreven. Het is een ervaren team dat klaarstaat om te bemiddelen en samen met jou een oplossing te vinden. Als we niet onmiddellijk kunnen antwoorden, sturen we je een ontvangstbevestiging zodat je weet dat we je probleem of suggestie behandelen. We geven je ook een idee wanneer je een reactie van ons mag verwachten.

We vragen je met aandrang om enkel die informatie mee te delen die relevant is voor de behandeling van je klacht. Als je in je bericht bijzondere categorieën van persoonsgegevens in de zin van artikel 9 van de AVG vermeldt, dan geef je je expliciete toestemming aan KBC, en meer specifiek de dienst Klachtenmanagement, om deze gegevens te verwerken in het kader van de behandeling van je klacht.