Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaidkaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Annuleringsverzekering voor inkomtickets

Tickets gekocht voor een festival of cultuurevenement maar je kunt last-minute niet gaan? KBC betaalt je tickets terug.
Annuleringsverzekering voor inkomtickets

Annulatieverzekering van je kredietkaart

Kun je toch niet op reis vertrekken of moet je vervroegd uit vakantie terugkeren? Dan kun je een deel van de kosten terugbetaald krijgen.
Annulatieverzekering van je kredietkaart

Vragen over gezin

KBC staat je gezin bij tijdens de verschillende fases van het leven. In deze rubriek vind je antwoorden op vragen zoals hoe je een reispolis afsluit, of hoe je belegt voor je kind.
Vragen over gezin

Samen veiliger bankieren en surfen

Samen veiliger bankieren en surfen