Eerste Hulp Bij Ondernemen

Een vraag over je onderneming? KBC Live helpt je verder.

Elke werkdag bereikbaar van 8 tot 22 uur en zaterdag van 9 tot 17 uur

KBC Live maakt het leven gemakkelijker voor elke ondernemer

Hulp nodig bij een project? Of zoek je naar een antwoord op een praktische vraag? Dan hoef je niet per se de deur uit. Ook bij KBC Live staan we voor je klaar:

  • Snel een antwoord op je vragen.

  • Advies van een medewerker met ondernemerskennis.

  • Je kiest zelf hoe en wanneer we je helpen, ook als je op de baan bent.

Elke werkdag bereikbaar van 8 tot 22 uur en zaterdag van 9 tot 17 uur

Wat je ook nodig hebt voor je zaak, je kunt altijd meteen bij KBC Live terecht.

KBC Live - affiche

Zo denken andere ondernemers over KBC Live

  • “Ik belde even naar KBC Live en kreeg te horen dat ik mijn kredietlijn kon verhogen. Daardoor kon ik de factuur van mijn leverancier meteen betalen en kreeg ik een mooie korting.”
  • “Ik contacteerde KBC Live, omdat ik niet wist welke keuze ik moest maken bij mijn kredietaanvraag in Touch. Ik kreeg onmiddellijk een duidelijk antwoord.”
  • “Ik had geen tijd om in mijn KBC-kantoor een document te ondertekenen. Toen ik naar KBC Live belde om mijn afspraak te verplaatsen, bleek dat ik het gewoon digitaal kon ondertekenen. Handig!”
  • “Ik vroeg me af wat het verschil was tussen Payconiq en een gewone betaalterminal. Even gebeld naar KBC Live en ik had meteen mijn antwoord.”
  • “Mijn koeltoog had het plotseling begeven. Ik belde naar KBC Live met de vraag of ik een bijkomend krediet kon aanvragen en ik werd meteen geholpen.”

Voor dit soort vragen hoef je niet meer de deur uit. Bel ons gerust op, we helpen je graag verder.

Elke werkdag bereikbaar van 8 tot 22 uur en zaterdag van 9 tot 17 uur

Wie zijn onze KBC Live-medewerkers?

Elke werkdag bereikbaar van 8 tot 22 uur en zaterdag van 9 tot 17 uur

Vragen die ondernemers ons stellen

  • ?
    Ik ben een proces aan het opstarten in Touch, maar ik twijfel even. Kan iemand me helpen?
  • ?
    Tijdens de feestdagen staan er lange rijen in mijn zaak. Hoe kan ik mijn betalingen zo efficiënt mogelijk regelen?
  • ?
    Hoe kan ik mijn documenten digitaal tekenen?
  • ?
    Ik krijg een aantal opties te zien voor mijn krediet. Welke moet ik kiezen?
  • ?
    Ik geraak niet meer op tijd in mijn KBC-kantoor voor mijn afspraak. Waar kan ik nog terecht?
  • ?
    Ik vind ’s avonds in mijn administratie nog een onduidelijkheid die ik graag zou bespreken met mijn KBC-kantoor. Kan ik nog ergens terecht?
  • ?
    Mijn collega’s vertellen me vaak over Payconiq. Wat is nu het verschil met een gewone betaalterminal?
  • ?
    Ik ben in het buitenland en moet een voorschot betalen. Kan ik de limiet van mijn professionele kredietkaart tijdelijk verhogen?

Voor dit soort vragen hoef je niet meer de deur uit. Bel ons gerust op, we helpen je graag verder.

Elke werkdag bereikbaar van 8 tot 22 uur en zaterdag van 9 tot 17 uur

kbc live

Een vraag over je onderneming?

KBC Live helpt je verder. Laat hier je gegevens achter.

Bel me later terug

Vul hieronder je gegevens in:

Je kunt me bellen tussen:

KBC wil je persoonsgegevens op een wettelijke, correcte en transparante manier verwerken. Je vindt meer informatie over de verwerking en uitwisseling van je persoonsgegevens door KBC in onze privacyverklaring. Daar lees je ook wat je rechten zijn en hoe je ze kan uitoefenen. De privacyverklaring is beschikbaar op https://www.kbc.be/privacy, in je kantoor of bij je tussenpersoon en wordt regelmatig geactualiseerd.
kbc-live

Bedankt voor je aanvraag!

Onze expert contacteert je op het moment van jouw keuze.

Je wordt in sec terug doorverwezen naar de website
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies?Klik hier.