Hallo, ik ben Kate! Ik bespaar je tijd en geld. Je vindt me in KBC Mobile.

Dit kan ik nu al voor je doen

Je trein-, tram- of busticket kopen
Hey Kate, koop je even een ticket naar Blankenberge?

Je verzekerings-bewijs van je wagen tonen
Hey Kate, toon de groene kaart van mijn voertuig.

Je vertellen of je loon gestort is
Hey Kate, check je even of mijn loon al gestort is?

Je schadeaangifte doorgeven.
Hey Kate, kun je me even helpen met mijn schadeaangifte?

Je helpen besparen op je energiefactuur
Hallo Ben, interesse in een voordeliger energietarief?

Je parkeer-sessie in de gaten houden
Hallo Arne, je parkeersessie loopt af over 15 minuten.
Benieuwd wat ik nog kan?
Stel me een vraag in KBC Mobile.
Zit je met een vraag rond je bankzaken, verzekeringen of extra diensten? Dan ben ik er om je te helpen!
We kunnen chatten of praten met elkaar. Op elk uur van de dag. Makkelijk, toch? Ik ben benieuwd naar je eerste vraag. 😊
Dankzij onze gesprekken leer ik elke dag bij!

Ik geef je ook graag zélf suggesties.
Als je mijn proactieve diensten activeert, contacteer ik je zélf. Dat doe ik om je tijd en geld te besparen.
Zo vertel ik onder andere wanneer je kunt besparen op je verzekering of energiefactuur. Graag gedaan! 😉

Laten we snel kennismaken

Meld je aan in KBC Mobile
Tik rechtsboven op mijn Kate-icoon
Stuur me berichtjes in het chatvenster of tik op het microfoontje om met me te praten
Mijn suggesties ontvangen?
Bekijk hoe ik elke dag voor je klaarsta

Veelgestelde vragen over Kate
De standaardversie van Kate laat je toe om vragen te stellen aan Kate over bankzaken, verzekeringen of andere diensten die KBC je aanbiedt via KBC Mobile, zoals de Extra diensten. Op al deze vragen geeft Kate onmiddellijk een antwoord, of ze verbindt je door met een medewerker van KBC Live.
Daarnaast kan Kate je leven ook gemakkelijker maken door zelf een bericht naar je te sturen als ze je kan helpen. Ze kan je bijvoorbeeld inzichten geven, je attent maken op risico’s of je laten weten wanneer je kunt besparen. Dat noemen we de ‘proactieve diensten’ van Kate. Hiervoor gebruikt Kate alle gegevens die KBC van je heeft, zoals je KBC-producten, je verrichtingen en je gedrag. Deze proactieve diensten krijg je alleen als je ze activeert in KBC Mobile bij ‘Diensten van Kate’. In onze Algemene voorwaarden vind je hierover alle informatie.
Je kunt wanneer je wilt in KBC Mobile de proactieve diensten activeren of deactiveren. Je vindt de ‘Diensten van Kate’ in je ‘Profiel’. Meld je aan in KBC Mobile, kijk dan bij ‘Meer’. Tik bovenaan op ‘Profiel’. Helemaal onderaan vind je de Diensten van Kate.
Kate leert voortdurend bij. Als ze niet het juiste antwoord voor je heeft, verbindt ze je door met een collega van KBC Live die je wel vlot kan verder helpen. Je kunt Kate ook zelf vragen om je met een medewerker van KBC Live door te verbinden.
KBC wil je persoonsgegevens op een wettelijke, correcte en transparante manier verwerken. Je vindt meer informatie over de verwerking van je persoonsgegevens door Kate in de privacyverklaringen van KBC Bank en KBC Verzekeringen. Daarin lees je ook wat je rechten zijn en hoe je ze kunt uitoefenen. De privacyverklaringen zijn beschikbaar op www.kbc.be/privacy, in de KBC-kantoren of bij de tussenpersonen en worden regelmatig geactualiseerd.