Is uw school goed verzekerd?

Is uw school goed verzekerd?

U hebt het vast al gehoord tijdens de presentatie: goed verzekerd zijn is een kwestie van maatwerk. Elke school is nu eenmaal anders, heeft andere noden en eisen.

Digitale brochure

Lees onderstaande digitale brochure dus zeker eens rustig door. Daarin vertellen we u niet alleen wie er precies aansprakelijk gesteld kan worden en wanneer, maar ook welke situaties voor discussie kunnen zorgen en waarom u het best een degelijk preventiebeleid uitwerkt.

Hebt u daarna nog vragen? Kom gerust eens praten. Dan helpen we u graag verder, met advies en verzekeringen die perfect aansluiten op uw eigen school.

Is deze pagina nuttig voor jou? Ja Neen

Zelfstandige in hoofdberoep en zelfstandige in bijberoep, wat is het verschil?

Zelfstandige in hoofdberoep en zelfstandige in bijberoep, wat is het verschil?

Michiel Verhamme

Zelfstandigen in bijberoep hebben enkele voordelen ten opzichte van zelfstandigen in hoofdberoep, al moeten die voordelen ook niet overschat worden. Wat is nu het verschil?

Is mijn ondernemingsplan haalbaar?

Is mijn ondernemingsplan haalbaar?

Michiel Verhamme

Elke ondernemer die van plan is om een bedrijf op te richten, stelt het best een ondernemingsplan op. Je krijgt zelf een duidelijker zicht op je plannen en het is ook noodzakelijk als je externe partners, zoals banken, wilt overtuigen van je concept. Maar hoe weet je nu of het een realistisch plan is? Hoe weet je of je businessplan haalbaar is?

Kan ik leven van mijn zelfstandige activiteit?

Kan ik leven van mijn zelfstandige activiteit?

Michiel Verhamme

Met volledige zekerheid kun je nooit antwoorden op die vraag. Je zult het pas weten als je er volop mee bezig bent. Toch kun je ergens een inschatting maken die je er een idee van geeft of het haalbaar is of niet.

Hoe verwerk ik branding en imago in mijn marketingplan?

Hoe verwerk ik branding en imago in mijn marketingplan?

Hannes D'Hulster

Het imago van je bedrijf bepaalt voor een groot deel de slaagkans. Branding is het mechanisme waarmee je dat imago een vorm geeft. En dat mechanisme kadert in een marketingplan. Hoe begin je eraan vóór het opstarten van je onderneming? En hoe blijf je ermee bezig als het bedrijf opgestart is?