Een klacht of suggestie?

Neem contact op met

Een klacht of suggestie?

Neem contact op met

Suggesties of klachten? Wij werken tot het werkt!

Je verwacht een uitstekende dienstverlening van ons. Gelijk heb je! We horen graag dat je tevreden bent, maar willen het zeker ook graag weten als dat niet het geval is. Deel je klachten of suggesties daarom met ons. Alleen zo kunnen we onze dienstverlening voortdurend verbeteren.

Waar kun je met je suggestie of klacht terecht?

Bij een medewerker in je bankkantoor of bij je verzekeringsagent

Neem contact op met je bankkantoor of verzekeringsagent of vul simpelweg dit formulier in.

Bij een ondernemersspecialist

Opmerkingen, suggesties of klachten over de website kun je steeds sturen via dit formulier.

Bij KBC-Klachtenmanagement

Adres: Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven
Tel.: tel. 0800 62 084
Fax: 016 86 30 38
E-mailklachten@kbc.be

Neem contact op met KBC-Klachtenmanagement: een ervaren team dat klaarstaat om te bemiddelen en een oplossing uit te werken. KBC onderschreef de gedragscodes voor klachtenmanagement in de banken en de verzekeringen. Kunnen zij je niet meteen helpen? Dan ontvang je een ontvangstmelding, zodat je weet wie je probleem of voorstel behandelt. Je krijgt ook een indicatie wanneer je een antwoord mag verwachten.

Bij een onpartijdige externe ombudsman

Wat als je niet tevreden bent met ons antwoord? Richt je dan tot de ombudsman van de verzekeringen of ombudsman in financiële geschillen.  De ombudsman van de verzekeringen en de ombudsman in financiële geschillen zijn gekwalificeerde entiteiten: een onpartijdige externe ombudsman, gratis en in alle discretie.

Ombudsman van de Verzekeringen

Adres: de Meeûsplantsoen 35 1000 Brussel

Tel: 02 547 58 71

E-mail: info@ombudsman.as

Website: www.ombudsman.as

Ombudsman in financiële geschillen

Adres: North Gate II Koning AlbertII-laan 8, bus 2
1000 Brussel

Tel: 02 545 77 70

E-mail: ombudsman@ombudsfin.be

Website: www.ombudsfin.be

Is deze pagina nuttig voor jou? Ja Neen

Ook interessant