Defecte bankkaart vervangen

Defecte bankkaart vervangen

Je bankkaart is defect. Wat nu?

Ga eerst na welke situatie voor jou van toepassing is

  • Je gebruikt KBC Touch nog niet?
    Om een nieuwe bankkaart aan te vragen, verstuur je onderstaand formulier. Binnen de 5 werkdagen kun je je nieuwe bankkaart dan ophalen in je bankkantoor.
  • Je gebruikt KBC Touch al, maar nog niet op een tablet?
    Gebruik dan ook onderstaand formulier om een nieuwe bankkaart aan te vragen. Binnen de 5 werkdagen kun je je nieuwe bankkaart dan ophalen in je bankkantoor.
  • Je gebruikt KBC Touch al op een tablet?
    Gebruik onderstaand formulier niet, maar doe je aanvraag voor een nieuwe bankkaart in KBC Touch. Binnen de 5 werkdagen krijg je je nieuwe bankkaart dan immers thuis bezorgd.
  • Dringend een nieuwe bankkaart nodig?
    Ga dan naar je KBC-bankkantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC-Go Kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe bankkaart is aangemaakt.

Ben je minderjarig? Dan moet één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger de aanvraag doen in jouw plaats.

1Persoonlijke gegevens
2Gegevens van je defecte bankkaart
Stond er een foto op je defecte bankkaart? Die ben je niet kwijt, dezelfde foto zal ook op je nieuwe bankkaart staan.
3Kies je bankkantoor

Ik wil mijn nieuwe bankkaart afhalen in dit bankkantoor.  (Geef een postcode in, klik op 'Zoek kantoor' en kies een bankkantoor) *

Zoek kantoor
4Tarieven
KBC-Plusrekening gratis vervanging
KBC-Basisrekening 6 euro per vervanging