Hong Kong

Hong Kong

KBC Bank NV (naamloze vennootschap opgericht in België) Hong Kong Branch levert commercialbankingdiensten aan bedrijven in Hong Kong. Als onderdeel van de KBC-groep, met hoofdzetel in Brussel, beschikken we over de ondersteuning, expertise en middelen om onze klanten oplossingen met toegevoegde waarde aan te bieden door gebruik te maken van de uitgebreide netwerken van KBC in België en Centraal-Europa.

De commercialbankingcel in Hong Kong concentreert zich op het beheer van de relaties van de KBC-groep binnen en buiten België en Centraal- en Oost-Europa (CEE). Het kantoor in Hong Kong biedt eveneens een gespecialiseerd platform van onschatbare waarde voor die bedrijven in Hong Kong die zaken doen met of in België en CEE. 

Dit is een kantoor van KBC Commercial Banking en levert enkel diensten aan bedrijven. Ben je particulier? Surf dan naar deze pagina.

Uniek productaanbod

Discover what we can do for you

Presentatie van dienstenaanbod beschikbaar in het Engels (PDF) 

Vestiging

39th floor, Central Plaza
18 Harbour Road,
Wanchai, Hong Kong
  • KBC Hong Kong
    Bedrijvencentrum
    39th floor, Central Plaza
    18 Harbour Road,
    Wanchai, Hong Kong
    T. (852)2879–3388
    F. (852)2879–3300
    kbc_hk@kbc.be

Archief

Hong Kong Personal Data Protection Ordinance

Hebt u vragen over het beleid van KBC Hong Kong inzake de toegang, de verzameling, het gebruik en de bekendmaking van uw persoonsgegevens? Neem dan contact op met de verantwoordelijke voor de gegevensbescherming op hkco@kbc.be

Suggesties of klachten?

Wij werken tot het werkt! Je verwacht een uitstekende service van ons, en gelijk heb je! We horen het graag als je tevreden bent, maar willen het zeker ook weten als dat niet het geval is. Deel je klachten of suggesties daarom met ons. Alleen zo kunnen we onze service voortdurend verbeteren.

Meld je suggestie of klacht aan onze klachtenmanager

Vermeld in de e-mail je voor- en achternaam, adres en telefoonnummer. Vermeld ook of je klant bent en voor welke Commercial klant dit van toepassing is. De klachtenmanager bevestigt de ontvangst van de klacht binnen de 5 werkdagen en in elk geval binnen de 7 kalenderdagen vanaf de dag van ontvangst van de klacht.