Sensibilisering voor impact

Sensibilisering voor impact

Finished
Vraag de gratis whitepaper aan

Sensibilisering betekent dat je de stakeholders in de waardeketen, je leveranciers en je klanten, gaat motiveren om duurzamere keuzes te maken.

Bedrijven die zelf niet zo'n grote CO2-voetafdruk hebben maar wel deel uitmaken van een vervuilende waardeketen, kunnen zo een veel grotere impact hebben.

 
 
  • Ontdek de rol van sensibiliseren in je duurzaamheidsstrategie
  • Leer je stakeholders duurzame keuzes maken
  • Inspirerende cases met do's en don'ts
Vraag de gratis whitepaper aan

Waarom dit webinar?

Als klant heb je bijvoorbeeld een zekere machtspositie ten opzichte van je leveranciers. Jij kiest met wie je in zee gaat en de leverancier zal er alles aan doen om aan jouw noden te voldoen. Door je focus te verleggen van economische eisen naar duurzame eisen, verleg je ook de focus van de leverancier, waardoor je een belangrijke bijdrage levert aan de gezamelijke voetafdruk.
Maar niet alleen leveranciers. Je kunt ook je klanten helpen door hen de kennis en/of tools te geven om bewuste duurzame keuzes te maken bij de aankoop van jouw producten.

Maak kennis met de experten:

Stephanie Duval is content manager bij Encon en helpt bedrijven duurzaam te communiceren over duurzaamheid.
Bram Lenaerts is technical solution engineer bij Encon, analyseert en rate bouwmaterialen, systemen en diensten op vlak van duurzaamheid.
Lerten Viroux is Senior Project Engineer en Teamleader Carbon Strategy bij Encon, begeleidt organisaties naar een koolstofarme toekomst met behulp van bruikbare statistieken en technologische innovaties.

Herbekijk het webinar

https://www.youtube.com/watch?v=54TUu7kaWs0

Heb je de andere webinars over duurzaamheid al bekeken?

Bekijk de andere webinars

KBC Corporate Banking en Encon: partners in jouw duurzaamheidsstategie