Bel of mail de helpdesk met prioriteit

Snel en accuraat uw vragen over KBC Business Dashboard, Online for Business of KBC Business beantwoorden? Dat heeft voor ons prioriteit. Daarom riepen we een nieuwe, prioritaire servicelijn in het leven, exclusief voor Corporate Banking-klanten. Ook via het oude, niet-prioritaire nummer of e-mailadres helpen we u overigens nog steeds.

Hulp nodig met

  • KBC Reach of Flexims? Contacteer ons elke werkdag tussen 08.00 en 17.00 uur GMT+1.
  • KBC Business Dashboard, Online for Business of KBC Business? Contacteer ons elke werkdag tussen 08.00 en 17.00 uur GMT+1.
  • ComFin Touch? Contacteer ons elke werkdag tussen 08.30 en 16.30 uur GMT+1. (Vrijdag: 08.30-15.30 uur)
  • Isabel? Contacteer ons gerust elke werkdag tussen 08.00 en 17.00 GMT+1.

Aanmelden in KBC Reach, Go&Deal, Flexims, eDocumentbox, of Online for Business? Klik op de blauwe knop 'Aanmelden' bovenaan deze pagina en kies dan voor het 'Business Dashboard'.

Wil je iets faxen? Dat kan naar +32 3 283 39 50.

Andere vragen? Al onze contactinfo vindt u terug onder ‘contact’ bovenaan de website en op de helpdeskpagina