KBC Bank Frankrijk verleent commercialbankingdiensten aan bedrijven in Frankrijk. Als onderneming van de KBC-groep met hoofdzetel in Brussel kunnen we gebruikmaken van de uitgebreide netwerken van KBC in België en Centraal-Europa. Daardoor beschikken we over de nodige ondersteuning, expertise en middelen om oplossingen met een toegevoegde waarde te bieden aan onze cliënten.
De commercialbankingcel in Frankrijk concentreert zich op het beheer van de relaties van de KBC-groep binnen en buiten België en Centraal- en Oost-Europa (CEE). Het kantoor in Frankrijk biedt eveneens een gespecialiseerd platform van onschatbare waarde voor die bedrijven in Frankrijk die zaken doen met of in België en CEE.
Uniek productaanbod
Contact betaalmiddelen: oac.kbcfr@kbc.be
LCR (wisselbrief)
Elektronisch betalingsverkeer handelaars en kaarthouder
EBICS-EDI
Vestigingen
-
LilleBedrijvencentrum50 Rue de la Vague, Immeuble Le Wellice59650 Villeneuve d’Ascq
Bekijk hieronder de documenten Privacybeleid en Modelovereenkomst Zichtrekening die van bij het eerste contact onze commerciële uitwisseling in goede banen zullen leiden.
Hebt u vragen? Mail dan naar oac.kbcfr@kbc.be
Commercial Banking Helpdesk
Hulp nodig met KBC Reach, Go&Deal Pro of Flexims? Contacteer ons gerust elke werkdag tussen 08:00 en 17:00 GMT+1.
- Telefoon: +32 16 43 25 32
- E-mail: ebc.desk@kbc.be of flexims@kbc.be
Whistleblowing system
Sinds jaren ligt het engagement van KBC Groep voor verantwoordelijk gedrag tegenover al zijn partners officieel vast in zijn deontologische code. Die behelst onder meer dat onze medewerkers hun recht op klokkenluiden kunnen uitoefenen, bijvoorbeeld wanneer het melden van wangedrag binnen de hiërarchie geen zoden aan de dijk zet of niet gepast is voor de situatie.
Om ons engagement om wangedrag, onethisch handelen en crimineel gedrag te voorkomen waar te maken, willen we ervoor zorgen dat al onze werknemers, leveranciers en externe dienstverleners gebruik kunnen maken van hun recht om onder bescherming meldingen te doen om de belangen van het bedrijf veilig te stellen.
Personen die niet in staat zijn om mogelijk wangedrag te melden binnen het normale meldingsproces (uit angst voor vergelding, door druk van het management, betrokkenheid van de leidinggevende, enz.) kunnen nu gebruik maken van hun recht om melding te doen via het EQS-platform.
Het EQS-platform garandeert de vertrouwelijke behandeling van de klokkenluider, de gemelde incidenten en de betrokken personen. De informatie wordt versleuteld en opgeslagen in een aparte en beveiligde omgeving. Klokkenluiders kunnen de tool gebruiken om hun melding in te dienen en ze via het beveiligde dialoogvenster te bespreken met degene die is aangesteld om de melding te behandelen. De anonimiteit van de klokkenluider wordt beschermd. De klokkenluider kan er ook voor kiezen anoniem te blijven en via het beschermde dialoogvenster te communiceren met de persoon die de melding behandelt.
Maak verbinding met het systeem waar en wanneer je maar wilt.
Informatie over geschillen
KBC Bank hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Er kan evenwel altijd onenigheid ontstaan en om die op te lossen, kunt u uw klacht richten tot het hoofd van het Customer Support Team van KBC Bank, per mail naar oac.kbcfr@kbc.be of per post naar het volgende adres: KBC Bank, bijkantoor Frankrijk - hoofd Customer Support Team - 50 Rue de la Vague, Immeuble Le Wellice, 59650 Villeneuve d’Ascq. KBC Bank zal u binnen de tien werkdagen na ontvangst ervan een ontvangstbevestiging sturen en u binnen de twee maanden na dezelfde datum een antwoord geven, behoudens bijzondere omstandigheden die KBC Bank u dan meedeelt.