Samen steunen we De Warmste Week

KBC is de exclusieve hoofdpartner van ‘De Warmste Week’ en daar zijn we enorm fier op! Als bank-verzekeraar van hier vinden we het vanzelfsprekend om dit soort fantastische acties te steunen én stellen daar graag ons uitgebreide netwerk voor ter beschikking.

Tijdens #DWW21 nemen 21 jongeren heel Vlaanderen op sleeptouw rond één maatschappelijk thema: 'Kunnen zijn wie je bent’. De DWW-ambassadeurs Gloria Monserez (StuBru, Ketnet), Kawtar Ehlalouch (MNM) en Stéphan Tanganagba (Op Kot, één) zetten er mee hun schouders onder. Naast het bespreekbaar maken van het hoofdthema wordt er opnieuw geld ingezameld in een fonds dat wordt beheerd door de Koning Boudewijnstichting en speciaal is opgericht om projecten te steunen die passen in dit thema.

On fire!

Om de actie nog extra kracht bij te zetten, zijn we op 19 november in alle bankkantoren en bij alle verzekeringsagenten van KBC gestart met de verkoop van leuke pins. Ze zijn ook online verkrijgbaar via de webshop van De Warmste Week en kosten 3 euro per stuk. Met de verkoop steunen we de projecten van het DWW Fonds die ervoor zorgen dat we samen onze toekomst een beetje beter kunnen maken.

Elke bijdrage maakt een verschil

Om het u gemakkelijk te maken, hebben we een speciale De Warmste Week-betaalknop in onze app KBC Mobile gezet.

Nog geen KBC Mobile?

Download dan nu de beste bankapp ter wereld, u hebt zelfs geen zichtrekening nodig bij KBC om hem te kunnen gebruiken. U kunt er nog zoveel meer extra diensten in ontdekken.