Je zaak herkenbaar maken voor je klanten in KBC Mobile

Om de betalingen aan je zaak herkenbaar te maken in KBC Mobile, voegen we deze informatie toe: 

  • Naam van je zaak
  • Locatie
  • Logo
  • Categorie


Het is uiteraard belangrijk dat wij hiervoor over de juiste gegevens beschikken voor je bedrijf.

Hoe bezorg je ons de juiste informatie?

  1. Kopieer de informatie hieronder en plak ze in een e-mailbericht.

    Herkenbare naam van je winkel of bedrijf (zoals je klanten ze kennen)
    Huidige naam op het uittreksel voor je klanten
    Terminal ID
    Straat en huisnummer
    Postcode en stad
    Rekeningnummer
    Categorie van de winkel

  2. Vul de gegevens van je zaak in per vestiging.
  3. Om de herkenbaarheid te vergroten, kun je een logo als bijlage toevoegen.
    Dat kan als vectorieel bestand (svg, eps, pdf, ai) of als afbeelding (png) van minimaal 300 pixels.
  4. Stuur het mailtje naar je KBC-contactpersoon of je KBC-kantoor.

Bedankt om ons de informatie te bezorgen!

We kijken alles nog even na. Reken op een 3-tal weken voor de info zichtbaar is in KBC Mobile.

 

Door een mail te versturen verklaar je dat je de gegevens in deze mail zo correct mogelijk invulde, en begrijp je dat KBC deze gegevens zal verwerken met als einddoel de verbetering van de kwaliteit van de transactieverrijkingen die uitgevoerd worden (naam, logo, adres en categorie van je winkel). Deze gegevens worden gebruikt om alle transacties van klanten in je winkel beter te visualiseren.

KBC streeft ernaar je persoonsgegevens te verwerken op een wijze die rechtmatig, passend en transparant is. Meer details over hoe wij je persoonsgegevens verwerken en delen, alsook over je rechten en hoe je die kunt uitoefenen, zijn te vinden in onze privacyverklaring, die beschikbaar is op www.kbc.be/ondernemen/nl/privacy, in je kantoor of bij je tussenpersoon, en die regelmatig wordt bijgewerkt.