We maken je het leven graag gemakkelijk

We maken je het leven graag gemakkelijk

Omdat we weten hoe druk het leven van een ondernemer kan zijn, hebben we enkele toepassingen in ons aanbod die je kostbare tijd besparen en die je het leven als ondernemer gemakkelijker maken. Geen administratieve rompslomp meer, maar tijd voor dingen die echt belangrijk zijn. Wist je bijvoorbeeld al dat er een kaart bestaat waarmee je je elektrische wagen zowel kunt opladen als voltanken en dat je je onkosten op een eenvoudigere manier kunt indienen?

Tanken en je elektrische wagen opladen met 1 kaart

Nu steeds meer ondernemingen overschakelen naar hybride en elektrische bedrijfswagens, zijn er ook aangepaste tankkaarten nodig. Daarom lanceert VAB naast de Multimerken- en de ESSO-kaart nu ook de Hybrid Card, een 2-in-1 kaart voor zowel brandstof als publiek opladen aan een laadpaal.

De Hybrid Card is geldig in meer dan 1.500 tankstations (Esso, Q8, Texaco, Lukoil, Avia, Power, Gabriëls en Maes) en aan 10.000 laadpunten in België. En je kunt ermee terecht in ruim 45.000 tankstations en aan 200.000 laadpunten in Europa.

5 goede redenen om te kiezen voor de VAB-Hybrid Card

  1. Je krijgt een korting van 5 cent per liter benzine of diesel (excl. btw).
  2. Je betaalt geen activatiekosten of andere kosten, enkel een vaste kost van 60 euro per jaar per kaart, en de afrekening gebeurt automatisch per domiciliëring.
  3. Je weet op voorhand hoeveel je betaalt per kWh of liter bij elke leverancier in het Europese VAB-netwerk.
  4.  Je ontvangt elke maand een overzicht van alle laad- en tankbeurten per auto of per kaart in je bedrijf.
  5.  De apps VAB Station Locator en VAB-Laadnetwerk tonen je snel het dichtstbijzijnde tankstation of laadpunt.

Bestel nu je nieuwe VAB-kaart online

Vraag je nieuwe VAB-tank- en laadkaart online aan met KBC Mobile en KBC Touch.

Ontdek de kaarten van VAB

Onkosten versturen naar je boekhouder: efficiënter met KBC Mobile en KBC Touch

Verzamel jij ook nog altijd je onkostenbonnetjes of scan je ze een voor een in om ze op het einde van elk kwartaal aan de boekhouder te bezorgen? Gedaan met die onnodige stress en al dat tijdverlies! Met de nieuwe dienst ‘Onkosten versturen’ in KBC Touch en KBC Mobile beheer je vanaf nu je onkosten slim en digitaal.

De dienst ‘Onkosten versturen’ houdt een overzicht bij van je uitgaven zonder factuur via je zakelijke KBC-rekening. Aan elke uitgave kun je makkelijk het bijbehorende bonnetje koppelen. Je kunt ook de contant betaalde onkosten toevoegen, en extra informatie, zoals de reden van een restaurantbezoek.

5 goede redenen om te kiezen voor de dienst ‘Onkosten versturen’

  1. Deze dienst is kosteloos als je een zakelijke rekening hebt
  2. Je verliest geen tijd meer met het zoeken naar dat verloren parkeerticket of restaurantbonnetje
  3. Jij krijgt een overzicht van al je onkosten
  4. Je kunt dat overzicht eenvoudig per mail aan je boekhouder bezorgen, met een handige downloadlink
  5. Je kunt tot 13 maanden terug gaan om je onkosten in te geven en aan te vullen

Daar maak je niet enkel jezelf blij mee, maar ook je boekhouder. Met één klik op de downloadlink krijgt je boekhouder het volledige onkostenoverzicht. Bewaar wel goed je bonnetjes. Je hebt ze nog altijd nodig als bewijs bij een belastingcontrole.

Activeer nu de dienst ‘Onkosten versturen’

Ga naar KBC Mobile