Wie vraagt die Vindrt

Wie vraagt die Vindrt

KBC Vindr, een platform waar ondernemers terecht kunnen voor inspiratie, persoonlijke groei en een waardevol netwerk, sloeg onlangs de handen in mekaar met 50 Koffies. Het resultaat: Café Parlé, 2 live talks waarbij sprekers ingaan op verschillende boeiende onderwerpen. In de eerste sessie op 11 maart gingen Geert van Twinsight en Kirby van The Female Shift met ondernemers in dialoog over innovatie.

Welke fouten worden het vaakst gemaakt als het gaat om innovatie?

“Amper 15 procent van de innovaties slaagt. Er bestaat geen magische formule voor succesvol innoveren, het is een kwestie van hard werken en jezelf uitdagen. Je moet je concept zorgvuldig analyseren, maar niet kapot analyseren, want dat kan je net afremmen. Ik pleit ervoor om stap voor stap vooruit te gaan en te meten welke elementen van je innovatie het verschil maken. Als je te snel gaat, lukt dat niet. Stel je ook de vraag: is er behoefte aan mijn product of dienst? Je verhoogt je slaagkansen als je je klanten bij je ontwikkelingsproces betrekt. Elk contact, ook al is het met een ontevreden klant, is winst. Uit positieve én negatieve feedback haal je waardevolle informatie en kennis.”

Geert Grillet, Twinsight

Welke zijn de succesbedrijven van de toekomst?

“De bedrijven van de toekomst begrijpen dat ze online aanwezig moeten zijn, streven naar een positieve impact op de samenleving en dragen ethische waarden hoog in het vaandel. Een van de belangrijkste maatschappelijke trends is de drang naar zingeving en engagement. Ondernemers moeten daar aandacht voor hebben en een authentiek verhaal vertellen. Waardevolle werknemers hechten daar belang aan.”

Kirby Van den Brande, The Female Shift

Een digitaal ontmoetingsplatform met relevante antwoorden op pertinente vragen, dat is KBC Vindr. Het brengt ondernemers samen en zet hen op weg naar groei. Op de hoogte blijven van alle relevante topics op KBC Vindr? Registreer je hier.

Welke zijn de succesbedrijven van de toekomst?

“De bedrijven van de toekomst begrijpen dat ze online aanwezig moeten zijn, streven naar een positieve impact op de samenleving en dragen ethische waarden hoog in het vaandel. Een van de belangrijkste maatschappelijke trends is de drang naar zingeving en engagement. Ondernemers moeten daar aandacht voor hebben en een authentiek verhaal vertellen. Waardevolle werknemers hechten daar belang aan.”

Kirby Van den Brande, The Female Shift

Een digitaal ontmoetingsplatform met relevante antwoorden op pertinente vragen, dat is KBC Vindr. Het brengt ondernemers samen en zet hen op weg naar groei. Op de hoogte blijven van alle relevante topics op KBC Vindr? Registreer je hier.

KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies? Klik hier.