Ken je markt als je start met e-commerce

Advies voor de start van je webshop

Ken je markt als je start met e-commerce

Advies voor de start van je webshop

Ken je markt en ontwikkel een identiteit

Als zelfstandige e-commerceconsultant bij Lady Jane heeft Caroline Van den Borre heel wat kennis van zaken. Ze werkte mee aan grote e-commerceprojecten bij o.a. A.S.Adventure en Essentiel-Antwerp, en beheert daarnaast haar eigen webshop www.mooiedozen.be. Met die achtergrond geeft ze ondersteuning aan beginnende ondernemers en helpt ze je op weg om een eigen webshop te starten aan de hand van enkele tips.

Een grote of een kleine webshop starten? De algemene richtlijnen blijven dezelfde. Ken je markt en concurrentie, en zorg ervoor dat je online- en offline-identiteit herkenbaar zijn. Caroline vertelt er meer over in deze video.

Is deze pagina nuttig voor jou? Ja Neen

Hoe maak ik gebruik van social media voor mijn onderneming?

Als onderneming zou je moeten aanwezig zijn op social media. Eigenlijk is dat niet zo moeilijk. Het komt vaak neer op logisch denken en eventjes tijd nemen om de communicatie met mensen echt aan te gaan.
Hoe maak ik gebruik van social media voor mijn onderneming?

Hoe bestellingen verzenden?

Heb je een eigen webshop? Zo bezorg je de online bestellingen aan je klanten.
Hoe bestellingen verzenden?

Blog: Andere doelgroep? Andere website en winkel.

Een nieuw productaanbod? Houd het overzichtelijk met een nieuwe website en winkel, net als Natuurkijkers.be.
Blog: Andere doelgroep? Andere website en winkel.

Blog: KBC lanceert campagne ‘Pop-up Webshop’

Een eigen webshop, een eigen onlinewinkel. Velen dromen ervan, maar toch doet 78% van de zelfstandige ondernemers in ons land nog niet aan ‘e-commerce’ (online verkopen). En dat terwijl 6,7 miljoen Belgen het afgelopen jaar wel online dingen kochten. De trend is al gezet: online shoppen is helemaal van deze tijd. Tijd dus dat jullie, lokale ondernemers, de stap naar e-commerce zetten. En daar wil KBC jullie graag een handje bij helpen!
Blog: KBC lanceert campagne ‘Pop-up Webshop’