Ken je markt als je start met e-commerce

Advies voor de start van je webshop

Ken je markt als je start met e-commerce

Advies voor de start van je webshop

Ken je markt en ontwikkel een identiteit

Als zelfstandige e-commerceconsultant bij Lady Jane heeft Caroline Van den Borre heel wat kennis van zaken. Ze werkte mee aan grote e-commerceprojecten bij o.a. A.S.Adventure en Essentiel-Antwerp, en beheert daarnaast haar eigen webshop www.mooiedozen.be. Met die achtergrond geeft ze ondersteuning aan beginnende ondernemers en helpt ze je op weg om een eigen webshop te starten aan de hand van enkele tips.

Een grote of een kleine webshop starten? De algemene richtlijnen blijven dezelfde. Ken je markt en concurrentie, en zorg ervoor dat je online- en offline-identiteit herkenbaar zijn. Caroline vertelt er meer over in deze video.

Is deze pagina nuttig voor jou? Ja Neen

Een website starten in 7 stappen

Een website starten in 7 stappen

Een website opzetten hoeft niet zo complex te zijn. Met deze 7 stappen ben je alvast goed op weg.

Blog: Scoren met e-mail

Blog: Scoren met e-mail

Bart Keppens

Ondanks de snelle opkomst van nieuwe socialmediaplatformen (Twitter, Snapchat, Facebook, WhatsApp, enz.) blijft e-mail een van de meest gebruikte communicatiemiddelen. Wereldwijd zijn er ongeveer 4 miljard accounts en dagelijks wisselen die 200 miljard berichten uit. Meer dan 90% van de gebruikers kijkt trouwens elke dag (uit) naar nieuwe berichten. Heel wat bedrijven gebruiken e-mail dan ook om te communiceren met hun klanten. Maar hoe kun je als ondernemer inspelen op die manier van communiceren naar je klanten?

Blog: Eén showroom, en verder online verkoop

Blog: Eén showroom, en verder online verkoop

Zorg voor minder administratie, minder stock, een betere service en meer klanten, net als Mimi Baby.

Blog: Andere doelgroep? Andere website en winkel.

Blog: Andere doelgroep? Andere website en winkel.

Een nieuw productaanbod? Houd het overzichtelijk met een nieuwe website en winkel, net als Natuurkijkers.be.