Ken je markt als je start met e-commerce

Advies voor de start van je webshop

Ken je markt als je start met e-commerce

Advies voor de start van je webshop

Ken je markt en ontwikkel een identiteit

Als zelfstandige e-commerceconsultant bij Lady Jane heeft Caroline Van den Borre heel wat kennis van zaken. Ze werkte mee aan grote e-commerceprojecten bij o.a. A.S.Adventure en Essentiel-Antwerp, en beheert daarnaast haar eigen webshop www.mooiedozen.be. Met die achtergrond geeft ze ondersteuning aan beginnende ondernemers en helpt ze je op weg om een eigen webshop te starten aan de hand van enkele tips.

Een grote of een kleine webshop starten? De algemene richtlijnen blijven dezelfde. Ken je markt en concurrentie, en zorg ervoor dat je online- en offline-identiteit herkenbaar zijn. Caroline vertelt er meer over in deze video.

Is deze pagina nuttig voor jou? Ja Neen

Hoe maak ik gebruik van social media voor mijn onderneming?

Hoe maak ik gebruik van social media voor mijn onderneming?

Als onderneming zou je moeten aanwezig zijn op social media. Eigenlijk is dat niet zo moeilijk. Het komt vaak neer op logisch denken en eventjes tijd nemen om de communicatie met mensen echt aan te gaan.
Hoe verkoop ik mijn producten via internet?

Hoe verkoop ik mijn producten via internet?

Kristof De Coninck
Verkopen via een webwinkel is een goede en relatief goedkope manier om meer klanten te bedienen. Maar je moet natuurlijk wel weten hoe het werkt en hoe je eraan begint.
Blog: Eén showroom, en verder online verkoop

Blog: Eén showroom, en verder online verkoop

Zorg voor minder administratie, minder stock, een betere service en meer klanten, net als Mimi Baby.
Blog: Scoren met e-mail

Blog: Scoren met e-mail

Bart Keppens
Ondanks de snelle opkomst van nieuwe socialmediaplatformen (Twitter, Snapchat, Facebook, WhatsApp, enz.) blijft e-mail een van de meest gebruikte communicatiemiddelen. Wereldwijd zijn er ongeveer 4 miljard accounts en dagelijks wisselen die 200 miljard berichten uit. Meer dan 90% van de gebruikers kijkt trouwens elke dag (uit) naar nieuwe berichten. Heel wat bedrijven gebruiken e-mail dan ook om te communiceren met hun klanten. Maar hoe kun je als ondernemer inspelen op die manier van communiceren naar je klanten?