Altijd in je buurt

Altijd in je buurt

KBC wil voor jou maximaal bereikbaar zijn. Niet alleen via ons uitgebreide netwerk van bankkantoren en verzekeringsagentschappen, maar ook digitaal. Onze experten geven je online antwoord op jouw vragen, en advies op maat over jouw projecten. Online een nieuwe zichtrekening of spaarrekening openen? Een lening afsluiten? Een verzekering aanvragen? Dat kan de klok rond vanuit je zetel.

Altijd een kantoor dichtbij jou

Advies nodig? Maak een afspraak online

Voor advies hoef je niet noodzakelijk naar kantoor. Je kunt ook kiezen voor advies op afstand via telefoon of (video)chat, ook na de kantooruren en op zaterdag. 

Wil je graag een afspraak maken in een KBC-kantoor? Dat kun je vlot in KBC Touch en KBC Mobile.

Liever zelf online bankieren en verzekeren?

Bel je KBC-team, van maandag tot zaterdag

Een vraag over producten, diensten of aankoop op de KBC-website?

Bel 078 152 153

Je KBC-team is bereikbaar

  • van maandag tot vrijdag van 8 tot 22 uur
  • op zaterdag van 9 tot 17 uur

Of vul online dit formulier in en we bellen je terug.

Problemen met online bankieren?

Problemen met KBC Touch of KBC Mobile? Bel 016 43 25 07

De KBC-Helpdesk is bereikbaar

  • van maandag tot vrijdag van 8 tot 22 uur
  • op zaterdag van 9 tot 17 uur

Of stuur een e-mail naar KBC.helpdesk@kbc.be