Altijd in je buurt

Altijd in je buurt

KBC wil voor jou maximaal bereikbaar zijn. Niet alleen via ons uitgebreide netwerk van bankkantoren en verzekeringsagentschappen, maar ook digitaal. Onze experten geven je online antwoord op jouw vragen, en advies op maat over jouw projecten. Online een nieuwe zichtrekening of spaarrekening openen? Een lening afsluiten? Een verzekering aanvragen? Dat kan de klok rond vanuit je zetel.

Altijd een kantoor dichtbij jou

Dagelijks bedienen we 3 miljoen tevreden klanten in een van onze 700 kantoren of 500 agentschappen. Een afspraak maken in een kantoor? Dat doe je heel gemakkelijk online. Je kiest zelf welk moment voor jou het best past.

Advies? Ook online!

Online advies via live chat of videochat

Heb je advies nodig van een van onze experten? En je hebt geen tijd om naar een kantoor te gaan? Bij KBC helpen we jou ook online. 

Zie je op een pagina een blauwe knop met 'Live Chat'? Klik erop en stel meteen je vraag via chat of videochat.

Liever zelf online bankieren en verzekeren?

Bel je KBC-team, van maandag tot zaterdag

Een vraag over producten, diensten of aankoop op de KBC-website?

Bel 078 152 153

Je KBC-team is bereikbaar

  • van maandag tot vrijdag van 8 tot 22 uur
  • op zaterdag van 9 tot 17 uur

Of vul online dit formulier in en we bellen je terug.

Problemen met online bankieren?

Problemen met KBC Touch of KBC Mobile? Bel 016 43 25 07

De KBC-Helpdesk is bereikbaar

  • van maandag tot vrijdag van 8.30 tot 19 uur
  • op zaterdag van 9 tot 14 uur

Of stuur een e-mail naar KBC.helpdesk@kbc.be