Uitschrijven

Uitschrijven

Uitschrijven op nieuwsbrieven en commerciële e-mails

Ben je niet helemaal tevreden met de nieuwsbrieven en commerciële e-mails die je van ons ontvangt? Via verschillende kanalen kun je je uitschrijven. Opgelet: voor nieuwsbrieven en commerciële e-mails moet je telkens apart uitschrijven.

Hoe ga je te werk?

Wijzig je keuze in KBC Touch

  • Uitschrijven op de nieuwsbrief

    1. Meld je aan in KBC Touch
    2. Klik bovenaan rechts op 'Profiel'
    3. Klik onderaan links op 'Communicatievoorkeuren'
    4. Duid aan bij 'Algemeen' welke nieuwsbrieven je niet meer wilt ontvangen
  • Uitschrijven op commerciële mails

    1. Meld je aan in KBC Touch
    2. Klik rechts bovenaan op 'Profiel'
    3. Klik links bovenaan op 'Klantgegevens'
    4. Duid aan dat je commerciële communicatie niet meer via e-mail wilt ontvangen

Wijzig je keuze in KBC Mobile

  1. Meld je aan in  KBC Mobile
  2. Tik onderaan op 'Meer…'
  3. Tik bovenaan op 'Profiel'
  4. Tik vervolgens op ‘Contactgegevens’
  5. Duid aan dat je commerciële communicatie niet meer via e-mail wilt ontvangen

Klant, maar geen toegang tot KBC Touch en KBC Mobile?

Geef je keuze door aan je KBC-kantoor, je KBC-verzekeringsagentschap of KBC Live. Vermeld altijd duidelijk of je wilt uitschrijven voor nieuwsbrieven, commerciële e-mails of beide.

Geen klant van KBC?

Geef je keuze door aan KBC Live. Vermeld altijd duidelijk of je wilt uitschrijven voor nieuwsbrieven, commerciële e-mails of beide.

Wanneer ben je uitgeschreven?

We verwerken je aanpassingen binnen de 48 uur. Wettelijke en administratieve berichtgeving blijf je wel altijd ontvangen.

Wil je toch nog informatie ontvangen, maar enkel datgene wat relevant is voor jou? Kies voor 'Informatie op Maat'.

Je e-mailadres aanpassen?

Is je e-mailadres gewijzigd? Pas het dan zeker aan in KBC Touch of KBC Mobile. Zo blijf je op de hoogte van onze nieuwigheden en spetterende acties!

In KBC Touch

1. Meld je aan in KBC Touch
2. Klik bovenaan rechts op 'Profiel'
3. Klik op 'Klantgegevens'
4. Klik op 'E-mail' en geef je nieuwe e-mailadres in
5. Klik op 'Wijzigen' om je aanpassing te bewaren

In KBC Mobile

1. Meld je aan in KBC Mobile
2. Tik onderaan op 'Meer'
3. Tik vervolgens op 'Profiel' en dan op 'Contactgegevens'
4. Geef bij 'E-mail' je nieuwe e-mailadres in
5. Tik onderaan op 'Tekenen' en geef je code in
6. Je nieuwe e-mailadres is bewaard