De KBC-Belmobiel komt naar je toe!

De KBC-Belmobiel komt naar je toe!

Ontdek onze service aan huis voor niet-digitale en minder mobiele klanten

Heb je moeite om je dagelijkse bank- en verzekeringszaken te regelen met onze digitale toepassingen en ben je niet mobiel genoeg om naar een KBC-kantoor te komen? Dan is de KBC-Belmobiel voor jou onderweg! Maak je afspraak op het nummer 078/78.77.78 .

Waarvoor komt de KBC-Belmobiel naar je toe?

Een KBC-medewerker springt in de KBC-Belmobiel om je thuis te helpen met je dagelijkse bank- en verzekeringszaken, onder andere met:

  • Uitleg over onze digitale toepassingen, zoals KBC Touch, KBC Mobile en de website
  • Het beheer van je rekeningen en het aanvragen van nieuwe rekeningen
  • Aanmaken of beheren van domiciliëringen en doorlopende opdrachten
  • Beheren en aanvragen van debetkaarten en beheren van kredietkaarten
  • Aanpassen van onder meer je persoonsgegevens en contactgegevens

Goed om te weten: voor je eigen veiligheid en die van onze medewerkers kunnen we geen cash meebrengen of in ontvangst nemen. Geld afhalen en storten kan enkel in een KBC-kantoor.

Zo maak je een afspraak met de KBC-Belmobiel

Ben je KBC-klant?
Dan kun je op weekdagen van 8 tot 22 uur terecht op het nummer 078/78.77.78 . Een KBC-medewerker bekijkt samen met jou je concrete vraag en maakt indien nodig een afspraak bij jou thuis. De afspraak zelf is altijd op weekdagen en tijdens de kantooruren.

 

De KBC-Belmobiel: onmiddellijk herkenbaar!

Heb je een afspraak gemaakt en komt de KBC-Belmobiel naar je toe? Dan zal de KBC-medewerker zich op het afgesproken tijdstip altijd eerst identificeren met een KBC-badge. Je herkent hem of haar ook onmiddellijk aan de opvallende blauwe en volledig bestickerde  wagen.

Er komt enkel iemand aan huis, als jij dat zelf hebt gevraagd. We komen nooit op eigen initiatief langs.

Vragen?

Je vindt het antwoord bij de veel gestelde vragen.