Blog: Toffe kinderspullen, getest en goedgekeurd door de 2 mama-uitbaters

Blog: Toffe kinderspullen, getest en goedgekeurd door de 2 mama-uitbaters

Het idee!

Klanten en uitbaters testen kinderproducten uit en maken daar een video van.

Het resultaat

Klanten voelen zich betrokken. Het aantal video’s én kijkers groeit elke dag.

WAAROM?
Over sommige, nieuwe producten hebben klanten veel vragen.

We verkopen veel producten waarbij klanten echt uitleg nodig hebben: wasbare luiers, herbruikbare babydoekjes, speciale nachtlampjes ... Die producten testen wij als ervaren mama’s uit en daar maken we een filmpje van.

Als onze klanten het product testen en afkeuren, komt het ook niet in de winkel”

Annelies Vanvinckenroye

HOE?
Video’s waarin we producten uittesten en evalueren.

Als we nieuwe producten toegestuurd krijgen, dan kijken we eerst of het een gezond product is, zonder schadelijke stoffen. Voor we het aankopen, gaan we het testen. Omdat het over te veel producten gaat, vragen we ook klanten om onze producten uit te proberen. Dat is zelfs nog overtuigender. We houden ook echt rekening met hun mening. Als klanten zeggen dat het niet goed is, dan komt het ook niet in ons assortiment. Zo hebben we vandaag toch al 20 merken geschrapt uit ons aanbod van 150 merken. De video’s die we maken, staan op de site en gebruiken we in de verschillende kanalen van onze mediamix: Facebook, Pinterest, e-mailing… 

3.352 kijkers voor video over herbruikbare billendoekjes

RESULTAAT:
Cijfers gaan de positieve kant op.

We zijn nu twee jaar bezig met winkel en webshop en het blijft hard werken, maar sinds een maand of vijf zien we de curve toch de positieve kant op gaan. 

Is deze pagina nuttig voor jou? Ja Neen