Kaart kwijt in het buitenland

Contacteer Card Stop en voorkom misbruik

Kaart kwijt in het buitenland

Contacteer Card Stop en voorkom misbruik

Wanneer je kaart verloren geraakt of gestolen wordt, is het belangrijk om die meteen te blokkeren. Ook wanneer je je in het buitenland bevindt. Dat doe je het snelst via Card Stop in KBC Mobile. 

Hoe blokkeer ik mijn kaart in KBC Mobile?

  1. Meld je aan in KBC Mobile
  2. Tik op 'Mijn KBC' en ga naar 'Je contacten'
  3. Tik op 'Alle contacten' en kies 'Card Stop' onder 'Algemene contacten'
  4. Kies de kaart(en) die je wilt blokkeren
  5. Kies de reden (kaart verloren, kaart gestolen of vermoeden van fraude)
  6. Bevestig om je kaart te blokkeren

Ook Kate helpt je met je kaart

Vraag aan Kate, je digitale assistent in KBC Mobile, om je kaart te blokkeren.

Stel je vraag aan Kate

Of bel Card Stop op 078 170 170 om je kaart te laten blokkeren

Logo Card Stop

Wat als ik ook mijn smartphone kwijt ben?

Bel onmiddellijk +32 16 432 000, 24/7 bereikbaar, en we blokkeren al je apps van KBC.