Defecte debetkaart vervangen

Defecte debetkaart vervangen

Je debetkaart is defect. Wat nu?

Wanneer je debetkaart defect is, kun je een vervanging aanvragen in zowel KBC Touch als KBC Mobile. In beide gevallen ligt het nieuwe exemplaar binnen de 5 werkdagen in je brievenbus.

Ben je minderjarig? Vraag dan aan één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger om de aanvraag te doen in jouw plaats.

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Touch?

  1. Open KBC Touch en klik onder de blauwe balk op 'Meer'
  2. Selecteer 'Bankkaarten'
  3. Klik op je defecte debetkaart
  4. Klik op het tabblad 'Beheer'
  5. Kies bovenaan voor 'Blokkeren of vervangen'
  6. Volg de instructies op je scherm

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Mobile?

  1. Meld je aan in KBC Mobile
  2. Tik op 'Mijn KBC'
  3. Tik op je defecte debetkaart
  4. Kies 'Blokkeren of vervangen'
  5. Tik op 'Vervang je kaart'
  6. Volg de instructies op je scherm

Dringend een nieuwe debetkaart nodig? Ga dan naar je KBC-kantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC-Go Kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe debetkaart is aangemaakt.

Je eigen K'Ching-app aanpassen

Je thema veranderen, vrienden toevoegen en saldo bekijken op je smartphone zonder aan te melden in K'Ching?

Je debet- en kredietkaarten openstellen voor het buitenland

Om veiligheidsredenen kun je je debet- en kredietkaarten niet automatisch overal ter wereld gebruiken. Met KBC Mobile kun je daar (tijdelijk) een uitzondering op maken.

Instellingen wijzigen in KBC Touch

Via 'Profiel' kun je allerlei instellingen zoals je gegevens, je voorkeuren, je gewenste nieuwsberichten of boodschappen wijzigen.

Annulatieverzekering van je kredietkaart

Kun je toch niet op reis vertrekken of moet je vervroegd uit vakantie terugkeren? Dan kun je een deel van de kosten terugbetaald krijgen.