Defecte bankkaart vervangen

Defecte bankkaart vervangen

Je bankkaart is defect. Wat nu?

Ga eerst na welke situatie voor jou van toepassing is

  • Je gebruikt KBC Touch nog niet?
    Om een nieuwe bankkaart aan te vragen, verstuur je onderstaand formulier. Binnen de 5 werkdagen kun je je nieuwe bankkaart dan ophalen in je bankkantoor.
  • Je gebruikt KBC Touch?
    Gebruik onderstaand formulier niet, maar doe je aanvraag voor een nieuwe bankkaart in KBC Touch. Binnen de 5 werkdagen krijg je je nieuwe bankkaart dan immers thuis bezorgd.
  • Je gebruikt KBC Mobile?
    Gebruik onderstaand formulier niet, maar doe je aanvraag voor een nieuwe bankkaart in KBC Mobile. Binnen de 5 werkdagen krijg je je nieuwe bankkaart dan immers thuis bezorgd.
  • Dringend een nieuwe bankkaart nodig?
    Ga dan naar je KBC-bankkantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC-Go Kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe bankkaart is aangemaakt.

Ben je minderjarig? Dan moet één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger de aanvraag doen in jouw plaats.

1Persoonlijke gegevens
Hiermee controleren we of je klant bent.
We sturen je een bevestigingsmail op dit adres.
Hiermee controleren we of je klant bent.
2Gegevens van je defecte bankkaart
Stond er een foto op je defecte bankkaart? Die ben je niet kwijt, dezelfde foto zal ook op je nieuwe bankkaart staan.
3Kies je bankkantoor

Ik wil mijn nieuwe bankkaart afhalen in dit bankkantoor.  (Geef een postcode in, klik op 'Zoek kantoor' en kies een bankkantoor) *

Zoek kantoor
4Tarieven
KBC-Plusrekening gratis vervanging
KBC-Basisrekening 6 euro per vervanging

KBC wil je persoonsgegevens op een wettelijke, correcte en transparante manier verwerken. Je vindt meer informatie over de verwerking en uitwisseling van je persoonsgegevens door KBC in onze privacyverklaring. Daar lees je ook wat je rechten zijn en hoe je ze kan uitoefenen. De privacyverklaring is beschikbaar op www.kbc.be/privacy, in je kantoor of bij je tussenpersoon en wordt regelmatig geactualiseerd.​​

Vragen over betalen

In de rubriek betalen vind je alle antwoorden met betrekking tot zichtrekeningen, (krediet)kaarten, zelf bankieren en andere extra diensten.
Vragen over betalen

Annuleringsverzekering voor inkomtickets

Tickets gekocht voor een festival of cultuurevenement maar je kunt last-minute niet gaan? KBC betaalt je tickets terug.
Annuleringsverzekering voor inkomtickets

MobileCash: geld opnemen met je smartphone

Bankkaart vergeten? Gebruik je smartphone om geld af te halen.
MobileCash: geld opnemen met je smartphone

Je prepaid kaart gebruiken

Opladen, saldo en verrichtingen opvragen of geld opnemen? Bekijk hier de meest gestelde vragen over het gebruik van een prepaid Mastercard.
Je prepaid kaart gebruiken
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies?Klik hier.