Defecte debetkaart vervangen

Defecte debetkaart vervangen

Je debetkaart is defect. Wat nu?

Wanneer je debetkaart defect is, kun je een vervanging aanvragen in zowel KBC Touch als KBC Mobile. In beide gevallen ligt het nieuwe exemplaar binnen de 5 werkdagen in je brievenbus.

Ben je minderjarig? Vraag dan aan één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger om de aanvraag te doen in jouw plaats.

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Touch?

  1. Open KBC Touch en klik onder de blauwe balk op 'Meer'
  2. Selecteer 'Bankkaarten'
  3. Klik op je defecte debetkaart
  4. Klik op het tabblad 'Beheer'
  5. Kies bovenaan voor 'Blokkeren of vervangen'
  6. Volg de instructies op je scherm

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Mobile?

  1. Open KBC Mobile en tik op het tabblad 'Kaarten'
  2. Tik op je defecte debetkaart
  3. Kies 'Blokkeren of vervangen'
  4. Tik op 'Vervang je kaart'
  5. Volg de instructies op je scherm

Dringend een nieuwe debetkaart nodig? Ga dan naar je KBC-kantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC-Go Kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe debetkaart is aangemaakt.

Sparen en beleggen met je smartphone

  • Begin met sparen (voor later)
  • Krijg persoonlijk beleggingsadvies
  • Gewoon thuis, vanuit je zetel

Contactloos betalen met je kaart

  • Houd je kaart vlak bij de betaalterminal
  • Betaal kleine aankopen
  • Zónder pincode 

Mastercard Platinum met uitgebreide bescherming

Een uitgavenlimiet tot 7.500 euro. Uitgebreide bescherming op reis en voor je aankopen.

Maaltijdcheques: check je saldo

Volg voortaan ook het saldo van je maaltijdcheques op met je smartphone.
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies? Klik hier.