Defecte debetkaart vervangen

Defecte debetkaart vervangen

Je debetkaart is defect. Wat nu?

Wanneer je debetkaart defect is, kun je een vervanging aanvragen in zowel KBC Touch als KBC Mobile. In beide gevallen ligt het nieuwe exemplaar binnen de 5 werkdagen in je brievenbus.

Ben je minderjarig? Vraag dan aan één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger om de aanvraag te doen in jouw plaats.

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Touch?

  1. Open KBC Touch en klik onder de blauwe balk op 'Meer'
  2. Selecteer 'Bankkaarten'
  3. Klik op je defecte debetkaart
  4. Klik op het tabblad 'Beheer'
  5. Kies bovenaan voor 'Blokkeren of vervangen'
  6. Volg de instructies op je scherm

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Mobile?

  1. Open KBC Mobile en tik op het tabblad 'Kaarten'
  2. Tik op je defecte debetkaart
  3. Kies 'Blokkeren of vervangen'
  4. Tik op 'Vervang je kaart'
  5. Volg de instructies op je scherm

Dringend een nieuwe debetkaart nodig? Ga dan naar je KBC-kantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC-Go Kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe debetkaart is aangemaakt.

Samen veiliger bankieren en surfen

Vragen over zakelijke rekeningen in KBC Touch

Vragen over je zakelijke rekeningen? Of je ziet de rekening van je vereniging niet waarop je een volmacht hebt?

MobileCash: geld opnemen met je smartphone

Debetkaart vergeten? Gebruik je smartphone om geld af te halen.

Je saldo bekijken zonder je aan te melden in K'Ching

Ontdek hoe je je saldo kunt bekijken zonder je aan te melden of geld kunt afhalen zonder je kaart.
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je een goedwerkende website aan te bieden die je surfervaring aangenamer maakt. We kunnen de website ook aanpassen aan je behoeften en je voorkeuren. Door verder te surfen, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Wil je meer info? Of wil je dit niet?Klik hier.