Defecte debetkaart vervangen

Defecte debetkaart vervangen

Je debetkaart is defect. Wat nu?

Wanneer je debetkaart defect is, kun je een vervanging aanvragen in zowel KBC Touch als KBC Mobile. In beide gevallen ligt het nieuwe exemplaar binnen de 5 werkdagen in je brievenbus.

Ben je minderjarig? Vraag dan aan één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger om de aanvraag te doen in jouw plaats.

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Touch?

  1. Open KBC Touch en klik onder de blauwe balk op 'Meer'
  2. Selecteer 'Bankkaarten'
  3. Klik op je defecte debetkaart
  4. Klik op het tabblad 'Beheer'
  5. Kies bovenaan voor 'Blokkeren of vervangen'
  6. Volg de instructies op je scherm

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Mobile?

  1. Meld je aan in KBC Mobile
  2. Tik op 'Mijn KBC'
  3. Tik op je defecte debetkaart
  4. Kies 'Blokkeren of vervangen'
  5. Tik op 'Vervang je kaart'
  6. Volg de instructies op je scherm

Dringend een nieuwe debetkaart nodig? Ga dan naar je KBC-kantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC-Go Kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe debetkaart is aangemaakt.

Contactloos betalen met je kaart

  • Houd je kaart vlak bij de betaalterminal
  • Betaal kleine aankopen
  • Zónder pincode 

Een kredietkaart aanvragen in KBC Touch

Een kredietkaart aanvragen? Daarvoor moet je niet naar kantoor. De makkelijkste manier: KBC Touch.

Je kredietkaart gebruiken

Je kredietkaart gebruiken in het buitenland? Je code wijzigen? De antwoorden op de meest voorkomende vragen over kredietkaarten.

Snel een fiets huren?

  • Zoek een fietsstation op de kaart
  • Kies een fietsverdeler
  • Bestel je dagpas
  • Betaal meteen in KBC Mobile