Defecte debetkaart vervangen

Defecte debetkaart vervangen

Je debetkaart is defect. Wat nu?

Wanneer je debetkaart defect is, kun je een vervanging aanvragen in zowel KBC Touch als KBC Mobile. In beide gevallen ligt het nieuwe exemplaar binnen de 5 werkdagen in je brievenbus.

Ben je minderjarig? Vraag dan aan één van je ouders of je wettelijke vertegenwoordiger om de aanvraag te doen in jouw plaats.

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Touch?

  1. Open KBC Touch en klik onder de blauwe balk op 'Meer'
  2. Selecteer 'Bankkaarten'
  3. Klik op je defecte debetkaart
  4. Klik op het tabblad 'Beheer'
  5. Kies bovenaan voor 'Blokkeren of vervangen'
  6. Volg de instructies op je scherm

Hoe vraag je een vervanging van je debetkaart aan in KBC Mobile?

  1. Meld je aan in KBC Mobile
  2. Tik op 'Mijn KBC'
  3. Tik op je defecte debetkaart
  4. Kies 'Blokkeren of vervangen'
  5. Tik op 'Vervang je kaart'
  6. Volg de instructies op je scherm

Dringend een nieuwe debetkaart nodig? Ga dan naar je KBC-kantoor. Daar krijg je onmiddellijk een KBC-Go Kaart mee, die je kunt blijven gebruiken tot je nieuwe debetkaart is aangemaakt.

Kies de zichtrekening die het best bij je past

  • Gratis standaard KBC-Basisrekening 
  • KBC-Plusrekening voor extra comfort

Rekeninguittreksels maken in KBC Touch

Je rekeninguittreksels laat je automatisch maken in KBC Touch. Ontdek in enkele stappen je ze aanmaakt.

Je mooiste foto op je debetkaart

Personaliseer je debetkaart met een zelfgekozen foto.

Kosten van internationale overschrijvingen

Een internationale overschrijving brengt vaak wat extra kosten met zich mee. Bij KBC kun je kiezen wie die kosten betaalt.