Defecte bankkaart vervangen

Defecte bankkaart vervangen

Je gebruikt KBC Touch al op je tablet

  • Meld je aan in KBC Touch op je tablet.
  • Kies rechts boven 'Menu' en daarna 'Bankkaarten'.
  • Op de pagina 'Detail bankkaart' kies je voor 'Kaart verloren of defect'.
  • We versturen je nieuwe bankkaart binnen de 5 werkdagen naar je thuisadres.
Vraag een nieuwe bankkaart aan in KBC Touch
Snel een nieuwe bankkaart nodig?

Je gebruikt KBC Touch nog niet op je tablet

  • Vul het formulier in.
  • We versturen je nieuwe bankkaart binnen de 5 werkdagen naar je KBC-bankkantoor.
Vraag een nieuwe bankkaart aan
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je een goedwerkende website aan te bieden die je surfervaring aangenamer maakt. We kunnen de website ook aanpassen aan je behoeften en je voorkeuren. Door verder te surfen, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Wil je meer info? Of wil je dit niet? Klik hier.