Je wilt niet dat KBC je persoonsgegevens verwerkt om je direct marketing te sturen?
Als je niet wenst dat KBC je persoonsgegevens gebruikt voor direct marketing, dan respecteert KBC dat. Ben je klant en gebruiker van KBC Mobile of KBC Touch? Maak dan bij voorkeur gebruik van dit formulier. Of stuur een e-mail naar mypersonaldata@kbc.be, ga langs in je KBC-kantoor of bij je KBC-agent, of contacteer de collega’s van KBC Live.
Ben je platformgebruiker, dan zal KBC ook naar het gsm-nummer vragen waarmee je bij KBC geregistreerd bent. Zelfs als je gebruik maakt van je recht om bezwaar te maken tegen direct marketing, kan het voorvallen dat je nog steeds reclameboodschappen ziet op een digitaal kanaal van KBC of elders. Dit kunnen algemene reclameboodschappen zijn waarvoor KBC geen persoonsgegevens van klanten verwerkt, pop-up meldingen over de Private Banking-nieuwsbrief (waarvoor je altijd je toestemming kunt intrekken), of gepersonaliseerde reclameboodschappen waarvoor we alleen je cookiedata gebruiken. Wil je dit laatste niet, dan kun je je toestemming intrekken voor het verzamelen van deze cookiedata en het gebruik ervan voor het sturen van commerciële berichten op maat. Hoe je dit doet, lees je in onze cookieverklaring.
Je kan hier een pdf-versie van de KBC privacyverklaring vinden.