Bijstand aan huis voor drukbezette ondernemer

Bijstand aan huis voor drukbezette ondernemer

De woningservice van KBC omvat twee luiken, enerzijds KBC SmartHome en anderzijds KBC-Bijstand aan huis. Een service die ondernemers en zelfstandigen moet behoeden voor schade in en rond de woning en die hen ter hulp komt als er zich een schadegeval voordoet. Deze dienst wil zelfstandigen en ondernemers ook een grotere gemoedsrust en meer comfort bieden. Kortom, KBC wil hen ‘ontzorgen’.

Bijstand aan huis voor een prikje

fiscaal-juridische Kmo-advies in begrijpelijke taal

De nieuwe polis KBC-Bijstand aan huis biedt u hulp als u bv. geen elektriciteit meer hebt door een kortsluiting in uw zekeringskast, als de verwarming is uitgevallen terwijl het vriest dat het kraakt of als uw toilet verstopt is, maar in nog tal van andere gevallen waarbij u in en rond uw woning met schade krijgt af te rekenen.

Want pech slaat thuis meestal op de meest onverwachte momenten toe. Meteen een vakman vinden, is dan vaak een groot probleem.

KBC komt u nu tegemoet met een nieuwe polis die garant staat voor een totaalservice. Zonder administratieve rompslomp geniet u van de optimale bijstand voor uw woning en worden dringende problemen snel verholpen. Eén telefoontje volstaat en een erkende vakman helpt u snel uit de nood. Dat 24 uur op 24 én 7 dagen op 7, dus ook op zon- en feestdagen. Hij voert een voorlopige herstelling uit om verdere schade aan de woning te beperken of voorkomen.

De interventiekosten (tot 400 euro), maar ook de wisselstukken om de schade (voorlopig) te herstellen (tot 100 euro) én de verplaatsingskosten van de technicus worden vergoed. Bovendien kunt u deze nieuwe polis Bijstand aan huis vlot sluiten in uw KBC-agentschap.

Belangrijk om te weten: bij schade geldt geen franchise én het aantal interventies per jaar is onbeperkt. Er geldt alleen een wachttijd van 14 dagen op het moment dat u de verzekering sluit. Een schitterende service die u als zelfstandige en ondernemer thuis veel zorgen wegneemt. Echt voor een prikje, want als klant betaalt u slechts 6,50 euro per maand.

Meer info: www.kbc.be/bijstandaanhuis

SmartHome voorkomt schade in uw woning

Aansluitend bij de nieuwe polis Bijstand aan huis lanceerde KBC ook SmartHome. Dat zijn slimme sensoren die over uw woning waken tijdens uw afwezigheid. Maakt u zich zorgen dat er iets voorvalt tijdens uw afwezigheid, als u op reis bent of aan de andere kant van de wereld vertoeft? Een brandje? Een waterlek? Een koffiezetapparaat dat u ’s morgens vergat uit te zetten? In dat geval biedt KBC SmartHome de oplossing en voorkomt het schade, omdat er meteen een waarschuwing wordt gestuurd. Eén druk op de knop volstaat vervolgens om de toestellen uit te schakelen, of u nu vlakbij of aan de andere kant van de wereld bent … KBC werkt hiervoor samen met betrouwbare en onderlegde partners zoals fifthplay, een Belgische innovator en trendsetter op het gebied van intelligente woningen, die innovatieve oplossingen uitwerkt om schadegevallen in de woning te voorkomen.

Het basispakket van KBC SmartHome bestaat uit een gateway en een slimme rook- en watermelder. U kunt dat pakket echter ook verder uitbreiden met extra rook-, water- en CO-melders en slimme stopcontacten (of smart plugs). Via een app op uw smartphone ontvangt u een signaal bij rook, CO of als er ergens water lekt. De smart plug kan via de app vanop afstand worden bediend. Zo is uw huis altijd in goede handen en blijft u altijd in contact met thuis.

Hierbij aansluitend is er sinds kort ook KBC Assist, een app die u meldingen en tips stuurt als er ernstige weersdreigingen zijn. De bedoeling daarvan is klanten te behoeden voor diverse mogelijke schadegevallen, maar ook te zorgen voor een gemakkelijke én snelle schade-aangifte als het dan toch fout loopt.

Meer info: www.kbc.be/smarthome

Is deze pagina nuttig voor jou? Ja Neen