OPEN

... ook via (video)chat en telefoon.

Contacteer KBC Live

Dezelfde expertise als in je kantoor, maar vanop afstand. We begrijpen maar al te goed dat je het druk hebt. Met KBC Live breng je je kantoor naar je toe, wanneer het jou het beste uitkomt.

Contacteer KBC Live

Contacteer KBC Live

Chat of bel elke werkdag van 8 tot 22 uur of zaterdag van 9 tot 17 uur.

**Door te klikken op de knop ‘start een chatgesprek’ verklaar je de gebruiksvoorwaarden en privacyverklaring te hebben gelezen en de inhoud ervan te aanvaarden.

Bel me op om een afspraak te maken*

* Je wordt ten laatste de volgende werkdag gecontacteerd

Wij spreken jouw taal

Het regionale aspect is een belangrijke troef. Je wordt geholpen door medewerkers uit jouw regio. Op basis van je postcode zorgen wij ervoor dat je bij de juiste afdeling van KBC Live terechtkomt.

Je bereikt KBC Live wanneer en hoe jij het wilt

Start een videochat
(via KBC Touch)

Start een chatgesprek

Bel KBC Live op
078 152 153

Contacteer KBC Live

Ervaringen met KBC Live

  • Nele Coninx

    KBC-klant

    “De telefoongesprekken met onze contactpersoon Bert verliepen vlot en vrolijk. Dat verlichtte de stress die zo’n grote aankoop met zich meebrengt toch wel een beetje.

    Wanneer je interesse hebt in een huis, moet je snel kunnen reageren. En dankzij KBC Live lukt dat ook. Toen wij ons droomhuis vonden, stond de agenda van ons lokaal KBC-kantoor volgeboekt.

    Onze kantoordirecteur Roeland vertelde ons echter over de werking van KBC Live: je krijgt informatie en advies vanop afstand. Meer nog: via de telefoon- of videogesprekken wordt je leningaanvraag van A tot Z behandeld. Enkel onze handtekening moesten we nog zetten bij het KBC-kantoor in onze buurt. Het was een gouden tip, zo bleek. De telefoongesprekken met onze contactpersoon Bert verliepen vlot en vrolijk. Dat verlichtte de stress die zo'n grote aankoop met zich meebrengt toch wel een beetje. Op minder dan een week was onze lening in orde, en intussen zijn we helemaal gesetteld.
    Lees meer

  • Sven Ansquer

    KBC-klant

    “Op een afgesproken tijdstip kon ik, via de KBC-website en zonder extra software te moeten installeren, zelf contact opnemen met deze persoon. Naar aanleiding van het nieuws dat vele Belgen geen diefstalverzekering hebben, begon ik mij toch wat zorgen te maken. Ik nam contact op met KBC in de KBC Pop-up op de Corda Campus waar ik werk, wat op zich al een leuke ervaring was, want in plaats van mij te moeten haasten na het werk door de files kon ik direct binnenwandelen op jullie kantoor.

    Daar gaf ik een korte uitleg over mijn probleem, waarbij de consulent direct aanbood om mij te laten contacteren door een expert. Telefonisch is een optie, maar zo onpersoonlijk. Op een afgesproken tijdstip kon ik, via de KBC-website en zonder extra software te moeten installeren, zelf contact opnemen met deze persoon. Het was net een face-to-facegesprek in de bank zelf, maar zonder dat ik mij moest verplaatsen en wachten in een wachtruimte. Het gesprek verliep zeer vlot en het was zelfs mogelijk om de woning te laten ‘zien’ als er iets niet duidelijk was. En dit zonder verlof te moeten nemen om naar het kantoor te gaan. Wat anders gemakkelijk een uur zou duren en een namiddag verlof zou kosten, hebben we nu op een half uurtje kunnen doen vanuit de vertrouwde thuisomgeving. Zeker een aanrader voor personen met vaste uren van 9 tot 17 uur die anders niet/moeilijk in de bank geraken. Of voor mensen die zich moeilijk kunnen verplaatsen. Beeld je maar in als je alleenstaande met 2 kinderen bent.
    Lees meer