Sms-diensten

c warning
Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaidkaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Vragen over betalen in KBC Touch

Aanmelden op je pc lukt niet? Je kaartlezer doet niet wat je verwacht? Of je vindt een rekening niet terug?
Vragen over betalen in KBC Touch

Een begunstigde aanmaken in KBC Touch

Een begunstigden aanmaken in KBC Touch. Ontdek hoe.
Een begunstigde aanmaken in KBC Touch

Een Basis- of Plusrekening openen in KBC Touch

Een extra Basis- of Plusrekening aanvragen gaat het snelst in KBC Touch.
Een Basis- of Plusrekening openen in KBC Touch

Een Business PRO-rekening aanvragen

Een zakelijke rekening openen doe je bij KBC makkelijk digitaal. Ontdek hoe zo'n aanvraag eruitziet.
Een Business PRO-rekening aanvragen