Sms-diensten

Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaidkaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Hoe een (buitenlandse) overschrijving invoeren?

Ontdek in enkele stappen hoe gemakkelijk het is om online over te schrijven.
Hoe een (buitenlandse) overschrijving invoeren?

Je berichten en documenten lezen in KBC Mobile

Lees hoe je je berichten en documenten van KBC Bank & Verzekering opvraagt in KBC Mobile.

Je berichten en documenten lezen in KBC Mobile

Vertraging van je vlucht of een aansluiting gemist?

Reis je regelmatig met het vliegtuig? Deze verzekering betaalt je extra uitgaven terug in geval van vertragingen of overboeking.

Vertraging van je vlucht of een aansluiting gemist?

Wat is de wettelijke nulstellingstermijn?

Aan een kredietopening is een nulstellingstermijn verbonden. Dus ook aan een kredietkaart. Lees hier alles wat je moet weten over de nulstellingstermijn.
Wat is de wettelijke nulstellingstermijn?