Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer uw kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Wat is KBC Touch?

Met deze toepassing kun je eenvoudig zelf je bankzaken en verzekeringen regelen. Touch werkt op je computer of tablet
Wat is KBC Touch?

Een overschrijving doen

Een bezoekje aan het kantoor, of gesukkel aan de automaat. Een overschrijving doe je voortaan via je smartphone.
Een overschrijving doen

Annuleringsverzekering voor inkomtickets

Tickets gekocht voor een festival of cultuurevenement maar je kunt last-minute niet gaan? KBC betaalt je tickets terug.
Annuleringsverzekering voor inkomtickets

Wat is het verschil tussen je bankkaart en je kredietkaart?

Je kredietkaart verschilt van je bankkaart. Ze werkt anders dan je bankkaart, en heeft ook andere voordelen. We zetten alles even op een rijtje.
Wat is het verschil tussen je bankkaart en je kredietkaart?
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies?Klik hier.