Sms-diensten

c warning
Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaidkaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Extra reisverzekeringen bij je kredietkaart

Ben je een fervente globetrotter? Ontdek de voordelen van je kredietkaart met een extra reisverzekering.
Extra reisverzekeringen bij je kredietkaart

Je berichten en documenten lezen in KBC Mobile

Lees hoe je je berichten en documenten van KBC Bank & Verzekering opvraagt in KBC Mobile.

Je berichten en documenten lezen in KBC Mobile

Vragen over zakelijke rekeningen in KBC Touch

Vragen over je zakelijke rekeningen? Of je ziet de rekening van je vereniging niet waarop je een volmacht hebt?
Vragen over zakelijke rekeningen in KBC Touch

Vragen over betalen in KBC Touch

Aanmelden op je pc lukt niet? Je kaartlezer doet niet wat je verwacht? Of je vindt een rekening niet terug?
Vragen over betalen in KBC Touch