Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Vragen over gezin

KBC staat je gezin bij tijdens de verschillende fases van het leven. In deze rubriek vind je antwoorden op vragen zoals hoe je een reispolis afsluit, of hoe je belegt voor je kind.
Vragen over gezin

Hoe een (buitenlandse) overschrijving invoeren?

Ontdek in enkele stappen hoe gemakkelijk het is om online over te schrijven.
Hoe een (buitenlandse) overschrijving invoeren?

Rekeninguittreksels maken in KBC Touch

Je rekeninguittreksels laat je automatisch maken in KBC Touch. Ontdek in enkele stappen je ze aanmaakt.

Rekeninguittreksels maken in KBC Touch

Wat is het verschil tussen je debetkaart en je kredietkaart?

Je kredietkaart verschilt van je debetkaart. Ze werkt anders dan je debetkaart, en heeft ook andere voordelen. We zetten alles even op een rijtje.
Wat is het verschil tussen je debetkaart en je kredietkaart?