Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Annulatieverzekering van je kredietkaart

Kun je toch niet op reis vertrekken of moet je vervroegd uit vakantie terugkeren? Dan kun je een deel van de kosten terugbetaald krijgen.
Annulatieverzekering van je kredietkaart

Studeren in het buitenland

Vergeet deze zaken niet in orde te brengen voor je buitenlands avontuur.
Studeren in het buitenland

Péage of tol? Laat je niet verrassen!

Welke landen vragen tol en hoe betaal je die slimmer? Met dit overzicht bol je vlot voorbij ieder tolpoortje.
Péage of tol? Laat je niet verrassen!

Veelgestelde vragen over KBC Mobile

Een vraag over KBC Mobile? Kijk zeker eens in onze FAQ met de meest gestelde vragen over KBC Mobile.
Veelgestelde vragen over KBC Mobile
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je een goedwerkende website aan te bieden die je surfervaring aangenamer maakt. We kunnen de website ook aanpassen aan je behoeften en je voorkeuren. Door verder te surfen, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Wil je meer info? Of wil je dit niet?Klik hier.