Verzekering bescherming internetaankopen

Onlineaankoop beschadigd bij levering? De Verzekering bescherming internetaankopen dekt de kosten

Verzekering bescherming internetaankopen

Onlineaankoop beschadigd bij levering? De Verzekering bescherming internetaankopen dekt de kosten

Wat is verzekerd?

Deze verzekering biedt bescherming bij onlineaankopen in een webshop (EU/VS). Is de koelkast die je online hebt gekocht, beschadigd bij levering of werd het verkeerde product geleverd en weigert de leverancier zijn verantwoordelijkheid te nemen? Dan zorgt deze verzekering ervoor dat je je geld terugkrijgt.

Wanneer ben je verzekerd?

  • Je moet je aankoop minstens voor de helft betalen met een KBC-betaalmiddel
  • Je aankoop moet minimaal 100 euro bedragen
  • Alleen geldig voor apparaten die voorkomen op de lijst met verzekerde goederen

Deze verzekering is gratis en optioneel. Om op de dekking een beroep te kunnen doen, moet je deze verzekering afsluiten.

Deze verzekering is gekoppeld aan de KBC-Kredietkaart Gold en Platinum.

Check de KBC-Kredietkaart

Goed om te weten

Opgelet: lees de algemene voorwaarden van deze verzekering om de exacte draagwijdte te kennen (pdf, vanaf p. 15)

  • De verzekering wordt aangeboden door KBC Verzekeringen NV, Professor Roger Van Overstraetenplein 2, 3000 Leuven, België. BTW BE 0403.552.563, RPR Leuven, IBAN BE43 7300 0420 0601, BIC KREDBEBB. Onderneming toegelaten voor alle takken onder code 0014 (K.B. 4 juli 1979, B.S. 14 juli 1979) door de Nationale Bank van België, de Berlaimontlaan 14, 1000 Brussel, België. Een onderneming van de KBC Groep
  • Je KBC-kantoor is het eerste aanspreekpunt voor je klachten over deze reclame. Als je niet tot overeenstemming komt, kun je terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be, tel. 016 43 25 94.
    Kom je niet tot een passende oplossing, dan kun je je met een klacht over deze reclame richten tot Ombudsfin vzw, North Gate II, Koning AlbertII-laan 8, bus 2, 1000 Brussel, e-mail ombudsman@ombudsfin.be.
    Met een klacht over de verzekeringen kun je je richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, die optreedt voor de hele sector, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel, info@ombudsman-insurance.be, www.ombudsman-insurance.be.
    Je kunt een beroep doen op de verzekeringen zolang je kredietkaart actief is en je de kaartbijdrage hebt betaald. De verzekering eindigt automatisch wanneer het contract tussen KBC Bank NV en de verzekeraar wordt stopgezet.
  • Het Belgische recht is van toepassing op alle hier genoemde verzekeringen.
  • Deze verzekeringen behoren tot tak 16 (verzekeringen voor diverse geldelijke verliezen).
    De dekkingsvoorwaarden zijn beschikbaar in elk KBC-kantoor en op www.kbc.be/platinum. Alleen de algemene voorwaarden bepalen je recht op een tegemoetkoming vanwege de verzekeraar.

Meer info

Vertraging van je vlucht of een aansluiting gemist?

Reis je regelmatig met het vliegtuig? Deze verzekering betaalt je extra uitgaven terug in geval van vertragingen of overboeking.

Vertraging van je vlucht of een aansluiting gemist?

Wat is het verschil tussen je debetkaart en je kredietkaart?

Je kredietkaart verschilt van je debetkaart. Ze werkt anders dan je debetkaart, en heeft ook andere voordelen. We zetten alles even op een rijtje.
Wat is het verschil tussen je debetkaart en je kredietkaart?

Hoe vraag ik online een kredietkaart aan?

Een kredietkaart aanvragen doe je gewoon thuis met KBC Touch, gemakkelijk en snel. We leggen je uit hoe.
Hoe vraag ik online een kredietkaart aan?

Verzekering aankoopbescherming

Nieuwe jas gescheurd? De Verzekering aankoopbescherming dekt de kosten.

Verzekering aankoopbescherming