Klacht of is er iets anders onduidelijk?
Heb je een klacht i.v.m. de uitoefening van je rechten, dan staat KBC-Klachtenmanagement voor je klaar. Via deze manieren kan je KBC-Klachtenmanagement contacteren:
- KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, of via mail naar klachten@kbc.be.
- Via de elektronische kanalen van KBC zoals de KBC-website, KBC Touch, Bolero Online of de Bolero-app.
Je kunt ook altijd contact opnemen met de ‘Data Protection Officer’ van KBC: schriftelijk door een brief te sturen naar KBC Groep NV, Group Data Protection Unit (Group Compliance), Havenlaan 2 1080 Brussel, of via mail naar dataprotection@kbc.be
Ga je niet akkoord met het standpunt van KBC? Surf dan zeker naar de site van de Belgische Gegevensbeschermingsautoriteit www.gegevensbeschermingsautoriteit.be. Je kunt daar ook een klacht indienen.
Je kan hier een pdf-versie van de KBC privacyverklaring vinden.