Onze communicatie wordt digitaal

Gebruik jij al KBC Mobile of KBC Touch?

Ja
Nee

Top! Hopelijk ben je er ondertussen al wat vertrouwd mee. Toch wat opfrissing nodig? In het filmpje tonen we waar je berichten en documenten staan.

En, wat verkies jij? KBC Mobile of KBC Touch? Maakt het niet uit, je hoeft niet te kiezen! Gebruik ze dus gerust allebei. In het filmpje tonen we waar je berichten en documenten staan.

Zo werkt het in

Er zal een nieuwe wereld voor je opengaan! Meer dan 1,1 miljoen gebruikers gingen je al voor. Beantwoord je nog even de volgende vraag? Dan leggen we uit wat er verandert voor jou.

Wat heb je bij KBC?

Meerdere antwoorden mogelijk

Duid minstens 1 antwoord aan

Een persoonlijke rekening, verzekering, lening,belegging,…
Een gezamenlijke rekening met iemand waarmee ik niet getrouwd ben
Ik ben vertegenwoordiger van een vereniging of onderneming die klant is bij KBC
Geen van bovenstaande antwoorden van toepassing op jou? Voorlopig blijft alles zoals het is.

Fijn je als klant te hebben! Wist je dat we je communicatie een stuk sneller en veiliger kunnen bezorgen met onze gratis apps KBC Mobile en KBC Touch?

Fijn je als klant te hebben! Heeft iemand met wie je een rekening deelt KBC Mobile of KBC Touch? Dan sturen we vanaf juni geen post meer. Alle rekeninghouders vinden de berichten en documenten terug in KBC Mobile of KBC Touch.

Heeft geen van jullie KBC Mobile of Touch? Dan blijven we brieven sturen per post.

Fijn je als klant te hebben! Gebruikt iemand anders van je onderneming of vereniging KBC Mobile of KBC Touch? Dan sturen we vanaf juni geen post meer. Alle vertegenwoordigers van de onderneming of vereniging kunnen documenten terugvinden in onze apps.

Heeft er niemand van je onderneming of vereniging KBC Mobile of Touch? Dan blijven we brieven sturen per post.

Gebruikt je onderneming het KBC Business Dashboard? Dan wijzigt er voorlopig niets aan de manier waarop we met je onderneming communiceren.

Fijn je als klant te hebben! Je krijgt je informatie over je persoonlijke producten (rekening, verzekering,…) nog per post. Wist je dat we je communicatie een stuk sneller en veiliger kunnen bezorgen met onze gratis apps KBC Mobile en KBC Touch?

Je gaf ook aan dat je een rekening deelt met iemand anders. Heeft een andere rekeninghouder KBC Mobile of KBC Touch? Voor die rekening sturen we vanaf nu geen post meer. Alle rekeninghouders kunnen documenten terugvinden in onze apps. Heeft geen van jullie KBC Mobile of Touch? Dan blijven we brieven sturen per post.

Fijn je als klant te hebben! Gebruikt een van de rekeninghouders van de gezamenlijke rekening of een van de vertegenwoordigers van de onderneming of vereniging al KBC Mobile of KBC Touch? Dan sturen we voor die rekening vanaf nu geen post meer. Elk van jullie kan alle berichten en documenten terugvinden in KBC Mobile of Touch.

Heeft er niemand van de rekeninghouders of vertegenwoordigers KBC Mobile of Touch? Dan blijven we brieven sturen per post voor de rekening in kwestie.

Gebruikt je in een onderneming het KBC Business Dashboard? Dan wijzigt er voorlopig niets aan de manier waarop we met je onderneming communiceren.

Fijn je als klant te hebben! Je krijgt je informatie over je persoonlijke producten (rekening, verzekering,…) nog per post. Wist je dat we je communicatie een stuk sneller en veiliger kunnen bezorgen met onze gratis apps KBC Mobile en KBC Touch?

Je gaf ook aan dat je vertegenwoordiger bent van een onderneming of vereniging. Heeft een andere vertegenwoordiger KBC Mobile of KBC Touch? Dan sturen we vanaf nu geen post meer. Alle vertegenwoordigers kunnen documenten terugvinden in onze apps. Heeft geen van jullie KBC Mobile of Touch? Dan blijven we brieven sturen per post.

Gebruikt je in een onderneming het KBC Business Dashboard? Dan wijzigt er voorlopig niets aan de manier waarop we met je onderneming communiceren.

Fijn je als klant te hebben! Je krijgt je informatie over je persoonlijke producten (rekening, verzekering,…) nog per post. Wist je dat we je communicatie een stuk sneller en veiliger kunnen bezorgen met onze gratis apps KBC Mobile en KBC Touch?

Je gaf daarnaast aan dat je een rekening deelt met iemand anders. Heeft een andere rekeninghouder KBC Mobile of KBC Touch? Dan sturen we voor die rekening vanaf nu geen post meer. Alle rekeninghouders kunnen documenten terugvinden in onze apps. Heeft geen van jullie KBC Mobile of Touch? Dan blijven we brieven sturen per post.

Je duidde ook aan dat je vertegenwoordiger bent van een onderneming of vereniging. Heeft een andere vertegenwoordiger KBC Mobile of Touch? Dan sturen we vanaf nu geen post meer. Alle vertegenwoordigers kunnen documenten terugvinden in onze apps. Heeft geen van jullie KBC Mobile of Touch? Dan blijven we brieven sturen per post.

Gebruikt je in een onderneming het KBC Business Dashboard? Dan wijzigt er voorlopig niets aan de manier waarop we met je onderneming communiceren.

Klaar om met onze apps te starten?
Ziezo!

Eenvoudig, toch? Vanaf nu vind je dus al je berichten en documenten terug in KBC Mobile en KBC Touch. Rekeninguittreksels versturen we voorlopig wel nog per post.

Eenvoudig, toch? Met KBC Mobile en KBC Touch bereiken we je snel, veilig én milieuvriendelijk! O ja, rekeninguittreksels blijven we voorlopig per post versturen.

Nog onduidelijkheden of hulp nodig met onze apps? Een KBC-medewerker helpt je graag telefonisch verder: 016 43 25 50 (op werkdagen tussen 8.30 en 17 uur).

Meer weten over wat er verandert voor jou? Check snel onze veelgestelde vragen!

  • Ik heb een minderjarige in huis. Hoe contacteert KBC mijn kind?

    Als het over je minderjarig kind gaat, blijven we jou contacteren. Maar vanaf nu dus digitaal in KBC Mobile of KBC Touch!

  • Ik deel een rekening met vrienden, familie of een partner waarmee ik niet getrouwd ben. Blijft KBC mij contacteren?

    Natuurlijk! Alleen doen we dat vanaf nu dus niet meer per post, maar rechtstreeks in KBC Mobile of KBC Touch.

  • Ik vertegenwoordig een handelsonbekwame. Hoe contacteert KBC die persoon?

    Als je een handelsonbekwame vertegenwoordigt, blijven we jou contacteren. Maar vanaf nu dus digitaal in KBC Mobile of KBC Touch!

  • Ik ben lid van een vereniging of onderneming die klant is bij KBC. Blijft KBC mij hierover contacteren?

    Ja, hoor! Alleen doen we dat vanaf nu dus niet meer per post, maar rechtstreeks in KBC Mobile of KBC Touch.

  • Mijn onderneming gebruikt het KBC Business Dashboard. Verandert er iets?

    Voorlopig verandert er niets aan de manier waarop we met je onderneming communiceren.

  • Ik ben lid van een maatschap. Hoe gaat KBC mij bereiken?

    Als we je moeten contacteren over je maatschap, doen we dat vanaf nu ook in KBC Mobile of KBC Touch

  • Ik ontvang mijn rekeninguittreksels per post. Gaat dat ook veranderen?

    Nee, we blijven voorlopig je rekeninguittreksels opsturen.

  • Wat is het verschil tussen berichten en documenten?

    Korte boodschappen die je niet hoeft te bewaren, vind je terug onder ‘Berichten’. Onder ‘Documenten’ vind je dan weer bijvoorbeeld wettelijk verplichte mededelingen, facturen of attesten terug. Deze documenten worden automatisch minstens 7 jaar bewaard.

  • Wat als ik geen KBC Mobile of KBC Touch wil gebruiken?

    Het is mogelijk om je KBC Mobile- of KBC Touch-profiel te deactiveren. Doe je dat, dan zul je communicatie per post ontvangen. Houd er wel rekening mee dat dit een tragere en geen milieuvriendelijke manier van communiceren is.

Klaar om met onze apps te starten?
0%
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies? Klik hier.