Hallo,
ik ben Kate!
Ik bespaar je tijd en geld. Stel me een vraag in KBC Mobile!

Hey Kate, hoeveel kan ik lenen?

Ontdek me hier in KBC Mobile

Meteen een vraag stellen?

Scan de QR-code!

QR Code

Hiermee help ik je graag verder

Benieuwd wat ik nog kan?

Ik stuur je suggesties waarmee je tijd en geld bespaart in het kader van ‘Extra Gebruiksgemak’, een dienst in KBC Mobile.

Stel me een vraag in KBC Mobile.

Hey Kate, check eens of mijn loon al is gestort.
Kate iconHallo Samuel, je loon werd gisteren gestort.

Zit je met een vraag rond je bankzaken, verzekeringen of extra diensten? Dan ben ik er om je te helpen!

We kunnen chatten of praten met elkaar. Op elk uur van de dag. Makkelijk, toch? Ik ben benieuwd naar je eerste vraag. 😊

Dankzij onze gesprekken leer ik elke dag bij!


Meteen een vraag stellen? Scan de QR-code!
QR Code

Ik geef je graag zelf suggesties

Kate iconHey Sam, dat was nogal een storm bij jou in de buurt. Hopelijk heb je geen schade?
Hey Kate, ik heb helaas wel schade. Kun je me helpen?

Ik contacteer je ook zelf in KBC Mobile. Als digitale assistent bespaar ik je onder meer tijd en geld.

Bij een storm in je buurt vraag ik bijvoorbeeld of je schade hebt. Ik help je ook direct met de schadeaangifte. Graag gedaan 😊

Laten we snel kennismaken

Tik rechtsboven in de app!

Meld je aan in KBC Mobile

Tik rechtsboven op mijn Kate-icoon

Stuur me berichtjes in het chatvenster of tik op het microfoontje om met me te praten

Veelgestelde vragen over Kate

Wat doet Kate in KBC Mobile?

Vragen over je bankzaken, verzekeringen of extra diensten? Kate helpt je 24/7.

Kate stuurt je ook berichten in het kader van ‘Extra Gebruiksgemak’, een dienst in KBC Mobile. Zo geeft ze je bijvoorbeeld tips waarmee je tijd en geld bespaart. Meer info daarover vind je in de algemene voorwaarden van KBC Mobile.

Daarnaast kan Kate je ook andere berichten sturen

Kate helpt je niet alleen in het kader van ‘Extra Gebruiksgemak’. Ze laat je bijvoorbeeld ook weten dat je een betaling hebt ontvangen, dat er een document klaarstaat om te tekenen of dat er een verdachte transactie is op je kredietkaart.

Om je ten volle te ondersteunen, biedt KBC je standaard ‘Extra Gebruiksgemak’ aan via KBC Mobile. Daardoor geeft Kate je tips om tijd en geld te besparen. Bovendien ontvang je berichten die je inzicht geven in je inkomsten en uitgaven. Je kunt ook Kate Coins verdienen en uitgeven.

Wil je dat liever niet? Dan kun je ‘Extra Gebruiksgemak’ altijd uitschakelen. Tik linksboven op je foto, ga naar 'Privacy' en tik op 'Extra Gebruiksgemak'. Als je de besparingstips van Kate uitschakelt, kun je wel nog vragen stellen aan Kate.

Als je ‘Extra Gebruiksgemak’ uitschakelt, kom je niet meer in aanmerking voor de overeenkomst ‘op jouw maat’. Dat betekent dat KBC minder data van je kan verwerken. Daardoor kun je geen Kate Deals gebruiken en ontvang je minder persoonlijke reclame.