Hallo,
ik ben Kate!
Ik bespaar je tijd en geld. Stel me een vraag in KBC Mobile!
Ontdek me hier in KBC Mobile
Meteen een vraag stellen?
Scan de QR-code!

Hiermee help ik je graag verder
Benieuwd wat ik nog kan?
Stel me een vraag in KBC Mobile.
Zit je met een vraag rond je bankzaken, verzekeringen of extra diensten? Dan ben ik er om je te helpen!
We kunnen chatten of praten met elkaar. Op elk uur van de dag. Makkelijk, toch? Ik ben benieuwd naar je eerste vraag. 😊
Dankzij onze gesprekken leer ik elke dag bij!
Meteen een vraag stellen? Scan de QR-code!

Ik geef je graag zelf suggesties
Ik contacteer je ook zelf in KBC Mobile. Als digitale assistent bespaar ik je onder meer tijd en geld.
Bij een storm in je buurt vraag ik bijvoorbeeld of je schade hebt. Ik help je ook direct met de schadeaangifte. Graag gedaan 😊
Laten we snel kennismaken

Meld je aan in KBC Mobile
Tik rechtsboven op mijn Kate-icoon
Stuur me berichtjes in het chatvenster of tik op het microfoontje om met me te praten
Veelgestelde vragen over Kate
Wat doet Kate in KBC Mobile?
Vragen over je bankzaken, verzekeringen of extra diensten? Kate helpt je 24/7.
Kate stuurt je ook berichten in het kader van ‘Extra Gebruiksgemak’, een dienst in KBC Mobile. Zo geeft ze je bijvoorbeeld tips waarmee je tijd en geld bespaart. Meer info daarover vind je in de algemene voorwaarden van KBC Mobile.
Daarnaast kan Kate je ook andere berichten sturen
Kate helpt je niet alleen in het kader van ‘Extra Gebruiksgemak’. Ze laat je bijvoorbeeld ook weten dat je een betaling hebt ontvangen, dat er een document klaarstaat om te tekenen of dat er een verdachte transactie is op je kredietkaart.
Om je ten volle te ondersteunen, biedt KBC je standaard ‘Extra Gebruiksgemak’ aan via KBC Mobile. Daardoor geeft Kate je tips om tijd en geld te besparen. Bovendien ontvang je berichten die je inzicht geven in je inkomsten en uitgaven. Je kunt ook Kate Coins verdienen en uitgeven.
Wil je dat liever niet? Dan kun je ‘Extra Gebruiksgemak’ altijd uitschakelen. Tik linksboven op je foto, ga naar 'Privacy' en tik op 'Extra Gebruiksgemak'. Als je de besparingstips van Kate uitschakelt, kun je wel nog vragen stellen aan Kate.
Als je ‘Extra Gebruiksgemak’ uitschakelt, kom je niet meer in aanmerking voor de overeenkomst ‘op jouw maat’. Dat betekent dat KBC minder data van je kan verwerken. Daardoor kun je geen Kate Deals gebruiken en ontvang je minder persoonlijke reclame.
Maak van mij een slimmere Kate!
Heb je opmerkingen over het advies dat ik je geef of over hoe ik communiceer? Suggesties voor wat je nog meer van me verwacht? Geef het zeker door. Mijn collega’s gaan ermee aan de slag zodat ik jou nog beter kan helpen.