Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

MobileCash: geld opnemen met je smartphone

Debetkaart vergeten? Gebruik je smartphone om geld af te halen.
MobileCash: geld opnemen met je smartphone

Kassabox

De betaaloplossing voor je evenement.
Kassabox

Ik heb nog geen zichtrekening

Heb je nog geen rekening bij KBC? Die kun je snel in enkele klikken openen.
Ik heb nog geen zichtrekening

Wat is een zichtrekening?

Wat is een zichtrekening en waarvoor gebruik je ze zoal? Wij zetten alle informatie voor je op een rijtje.
Wat is een zichtrekening?