Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Bankkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer uw kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Verzekering aankoopbescherming

Nieuwe jas gescheurd? Je KBC-kredietkaart dekt de kosten
Verzekering aankoopbescherming

Een automatische betaling wijzigen in KBC Touch

Wil je een bestaande automatische betaling wijzigen in KBC Touch? Kijk hier hoe je dat in enkele klikken doet.
Een automatische betaling wijzigen in KBC Touch

Een rapport maken in KBC Touch

Ontdek via een stappenplan hoe je aan de slag gaat.
Een rapport maken in KBC Touch

Je bagage zoek of komt ze later aan?

KBC betaalt je noodzakelijke kledijaankopen terug tot een bepaald bedrag.
Je bagage zoek of komt ze later aan?
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies?Klik hier.