Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Bankkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer uw kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

KBC Sign

Veilig aanmelden en tekenen in KBC Touch en KBC Invest zonder kaartlezer.
KBC Sign

Gratis zichtrekening

  • Handige bankingapp 
  • Expertise in kantoor én op afstand
  • Onmiddellijk actief via itsme®
Gratis zichtrekening

Verzekering aankoopbescherming

Nieuwe jas gescheurd? Je KBC-kredietkaart dekt de kosten
Verzekering aankoopbescherming

Problemen met je bank- of kredietkaart?

Bel Card Stop op 070 344 344 (0,30 euro/min.) om eventueel misbruik te voorkomen.
Problemen met je bank- of kredietkaart?