Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

K'Ching: mobiel bankieren voor jongeren

Ontdek K'Ching, dé mobile banking-app voor je tieners.
K'Ching: mobiel bankieren voor jongeren

Maaltijdcheques: check je saldo

Volg voortaan ook het saldo van je maaltijdcheques op met je smartphone.
Maaltijdcheques: check je saldo

Een betaal-app voor je smartphone?

Welke betaal-app kies je? KBC Mobile of Payconiq? Allebei apps om elkaar of in de winkel te betalen zonder cash of kaart. Gewoon, met je smartphone. Kies de app die het beste bij je past.
Een betaal-app voor je smartphone?

Waarom een kredietkaart nemen?

Ga je op reis naar het buitenland? Plan je een grote aankoop? Of heb je extra budget nodig? Dan is een kredietkaart altijd handig.
Waarom een kredietkaart nemen?
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies? Klik hier.