Sms-diensten

Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaidkaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Zoomit: betaal in één klik

Beheer en betaal eenvoudig online je financiële documenten.
Zoomit: betaal in één klik

Sparen en beleggen met je smartphone

  • Begin met sparen (voor later)
  • Krijg persoonlijk beleggingsadvies
  • Gewoon thuis, vanuit je zetel
Sparen en beleggen met je smartphone

Vragen over sparen en beleggen in KBC Touch

Hoe is je vermogensoverzicht samengesteld? Of waarom zie je het vermogen van je partner niet staan?
Vragen over sparen en beleggen in KBC Touch

Een doorlopende betalingsopdracht wijzigen in KBC Touch

Wil je een bestaande doorlopende betalingsopdracht wijzigen in KBC Touch? Kijk hier hoe je dat in enkele klikken doet.
Een doorlopende betalingsopdracht wijzigen in KBC Touch