Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Algemene vragen over KBC Touch

Je geheime code vergeten? Of het lukt je niet om een instelling aan te passen? Dan moet je hier zijn.
Algemene vragen over KBC Touch

Vragen over online veiligheid in KBC Touch

Is die geheime code eigenlijk wel zo geheim, wat doet KBC met mijn gegevens en kan ik zelf fraude voorkomen?
Vragen over online veiligheid in KBC Touch

Verzekering aankoopbescherming

Nieuwe jas gescheurd? Je KBC-kredietkaart dekt de kosten
Verzekering aankoopbescherming

Maaltijdcheques: check je saldo

Volg voortaan ook het saldo van je maaltijdcheques op met je smartphone.
Maaltijdcheques: check je saldo