Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Een Business PRO-rekening aanvragen

Een zakelijke rekening openen doe je bij KBC makkelijk digitaal. Ontdek hoe zo'n aanvraag eruitziet.
Een Business PRO-rekening aanvragen

KBC Sign

Veilig aanmelden en tekenen in KBC Touch en KBC Invest zonder kaartlezer.
KBC Sign

Je debetkaart (bankkaart) gebruiken

Je code wijzigen, je limieten verhogen of je debetkaart blokkeren? Kom alles te weten over het gebruik van je KBC-Debetkaart.
Je debetkaart (bankkaart) gebruiken

Je prepaid kaart gebruiken

Opladen, saldo en verrichtingen opvragen of geld opnemen? Bekijk hier de meest gestelde vragen over het gebruik van een prepaid Mastercard.
Je prepaid kaart gebruiken
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies? Klik hier.