Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaidkaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Annuleringsverzekering voor inkomtickets

Tickets gekocht voor een festival of cultuurevenement maar je kunt last-minute niet gaan? KBC betaalt je tickets terug.
Annuleringsverzekering voor inkomtickets

Wat is een zichtrekening?

Wat is een zichtrekening en waarvoor gebruik je ze zoal? Wij zetten alle informatie voor je op een rijtje.
Wat is een zichtrekening?

Samen veiliger bankieren en surfen

Samen veiliger bankieren en surfen

Je type rekening aanpassen

Overschakelen van een Basis- naar een Plusrekening of omgekeerd? In KBC Touch doe je dat in enkele stappen.
Je type rekening aanpassen