Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

KBC Sign

Veilig aanmelden en tekenen in KBC Touch en KBC Invest zonder kaartlezer.
KBC Sign

Je eigen K'Ching-app aanpassen

Je thema veranderen, vrienden toevoegen en saldo bekijken op je smartphone zonder aan te melden in K'Ching?
Je eigen K'Ching-app aanpassen

Regelt je partner de bankzaken? Met KBC Mobile blijf je op de hoogte

Hoeveel staat er op jullie rekening? Hoeveel bedraagt jullie maandelijkse aflossing? Bekijk het in KBC Mobile.
Regelt je partner de bankzaken? Met KBC Mobile blijf je op de hoogte

Je type rekening aanpassen

Overschakelen van een Basis- naar een Plusrekening of omgekeerd? In KBC Touch doe je dat in enkele stappen.
Je type rekening aanpassen
KBC gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kan KBC ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer info? Of wil je geen cookies?Klik hier.