Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Vragen over zakelijke rekeningen in KBC Touch

Vragen over je zakelijke rekeningen? Of je ziet de rekening van je vereniging niet waarop je een volmacht hebt?
Vragen over zakelijke rekeningen in KBC Touch

De verzekering verlengde garantie

Geniet van 2 jaar extra garantie op je toestellen aangekocht met je KBC-kredietkaart.
De verzekering verlengde garantie

Waar staat je kaartnummer?

Belangrijke informatie, zoals je kaart- of rekeningnummer, vind je in een oogwenk op je betaalkaart.
Waar staat je kaartnummer?

Rekeninguittreksels maken in KBC Touch

Je rekeninguittreksels laat je automatisch maken in KBC Touch. Ontdek in enkele stappen je ze aanmaakt.

Rekeninguittreksels maken in KBC Touch