Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaidkaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Je rekening omschakelen?

Kies zelf de rekening die het beste bij je past. Je rekening omschakelen doe je gemakkelijk in KBC Mobile of KBC Touch.

Je rekening omschakelen?

Je saldo bekijken zonder je aan te melden in K'Ching

Ontdek hoe je je saldo kunt bekijken zonder je aan te melden of geld kunt afhalen zonder je kaart.
Je saldo bekijken zonder je aan te melden in K'Ching

Rekeninguittreksels maken in KBC Touch

Je rekeninguittreksels laat je automatisch maken in KBC Touch. Ontdek in enkele stappen je ze aanmaakt.

Rekeninguittreksels maken in KBC Touch

Problemen met je debet- of kredietkaart?

Bel Card Stop op 078 170 170 om eventueel misbruik te voorkomen.

Problemen met je debet- of kredietkaart?