Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Je eigen K'Ching-app aanpassen

Je thema veranderen, vrienden toevoegen en saldo bekijken op je smartphone zonder aan te melden in K'Ching?
Je eigen K'Ching-app aanpassen

Vragen over betalen

In de rubriek betalen vind je alle antwoorden met betrekking tot zichtrekeningen, (krediet)kaarten, zelf bankieren en andere extra diensten.
Vragen over betalen

Leren bankieren met je smartphone

Maak kennis met K’Ching, onze eenvoudige en interactieve app voor jongeren.

Leren bankieren met je smartphone

Hoe vraag je je pincode aan?

Hoe vraag je je pincode aan?

Hoe vraag je je pincode aan?