Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Een rekening voor mijn kind? 5 redenen waarom.

We geven je 5 goede redenen waarom.
Een rekening voor mijn kind? 5 redenen waarom.

Algemene vragen over KBC Touch

Je geheime code vergeten? Of het lukt je niet om een instelling aan te passen? Dan moet je hier zijn.
Algemene vragen over KBC Touch

Een overschrijving doen

Een bezoekje aan het kantoor, of gesukkel aan de automaat. Een overschrijving doe je voortaan via je smartphone.
Een overschrijving doen

Sparen en beleggen met je smartphone

  • Begin met sparen (voor later)
  • Krijg persoonlijk beleggingsadvies
  • Gewoon thuis, vanuit je zetel
Sparen en beleggen met je smartphone
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je een goedwerkende website aan te bieden die je surfervaring aangenamer maakt. We kunnen de website ook aanpassen aan je behoeften en je voorkeuren. Door verder te surfen, ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Wil je meer info? Of wil je dit niet?Klik hier.