Sms-diensten

Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC-Debetkaart, KBC-Kredietkaart of KBC-Prepaidkaart wordt ingehouden door een KBC- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Live. 

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC-kantoor of -verzekeringsagent. 

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Een overschrijving doen

Een bezoekje aan het kantoor, of gesukkel aan de automaat. Een overschrijving doe je voortaan via je smartphone.
Een overschrijving doen

De verzekering verlengde garantie

Wettelijke garantie op je toestel vervallen? Geniet van 2 jaar extra garantie met de Verzekering verlengde garantie

De verzekering verlengde garantie

Vragen over betalen in KBC Touch

Aanmelden op je pc lukt niet? Je kaartlezer doet niet wat je verwacht? Of je vindt een rekening niet terug?
Vragen over betalen in KBC Touch

Vragen over gezin

KBC staat je gezin bij tijdens de verschillende fases van het leven. In deze rubriek vind je antwoorden op vragen zoals hoe je een reispolis afsluit, of hoe je belegt voor je kind.
Vragen over gezin